Upprop! Teddy till LMS B-race.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Nu ska vi se till att Teddy inte har något val annat än att köra LMS B-race med Skatungen.

OM jag har fattat rätt så är det rent praktiska orsaker som ligger i vägen så därför ska vi gemensamt se till att dessa hinder undanröjs.

* Transport ner och hem samt tältplats och boende fixar jag. Utan kostnad för diesel.
* Bensin till hojen står Team Goodstuff.se för.

Det fattas tydligen delar till hojen men här måste Teddy fylla i så vi kan få den raceklar.

Vad kan DU bidra med?

Jag kan bidra med sarkasm och pessimism, följt av euforiskt babblande, följt av sarkasm och pessimism. Lite som vanligt alltså.

Edit: Är det nåt annat, mer konkret som behövs kan jag försöka hjälpa till med det också.

Edit: Begagnade kitkolvar kan jag bistå med, kom jag på. Blompinnar och våtslippapper kan jag nog ordna också, så nämnda kolvar går att använda.

Jag kan bistå med glada tillrop och hejande. :D
Alla medel är tillåtna. :)

Jag kan bidra med sarkasm och pessimism, följt av euforiskt babblande, följt av sarkasm och pessimism. Lite som vanligt alltså.

Edit: Är det nåt annat, mer konkret som behövs kan jag försöka hjälpa till med det också.

Edit: Begagnade kitkolvar kan jag bistå med, kom jag på. Blompinnar och våtslippapper kan jag nog ordna också, så nämnda kolvar går att använda.
Det börjar arta sig. Ska ta reda på mer exakt vad Teddy saknar så vi kan göra en lista och beta av den. :)

Last edited:
Fixat.
  • Transport, tältplats och boende.
  • Drivmedel (25 l) samt olja till hojen.
  • Lån av transponder.

Kvar att fixa är följande.

• 2 x kolvringar.
  • Anmälningsavgift a cirkus 1500 kr.
  • Kostnad tillfällig licens a 400 kr typ.

Jaså, så du (Gustav) har anmält mig till första avsnittet i nästa säsong av LyxfällanBakOchFram. Programledarna ringde nyss och förklarade upplägget för mig. Istället för att rädda oansvariga vuxenbäbisar från deras egna ekonomiska katastrof ska nästa säsong tydligen fokusera på hur man omfördelar de hårt ansatta tillgångarna i småbarnfamiljers ekonomi för att rädda talanglösa amatörers lyxhobbies. De tyckte att mitt case lät jätteintressant och föreslog att jag skulle spara in de cirka 2000 kr som i dagsläget saknas genom att lobba hos regeringen för en ekonomimodell av trampolin till barnen istället för den lyxmodell som nu finns upptagen i hushållsbudgeten. Jag ska jobba vidare på det här och hoppas verkligen att detta kan lösa sig. Det här kommer verkligen bli en utmaning, modell RoadRacing på skosnöresbudget Tack för alla bidrag och all support, det uppskattas verkligen. Trasponder, transport, bensin, glada tillrop och sarkastiska kommentarer mottages tacksamt. :)

Jaså, så du (Gustav) har anmält mig till första avsnittet i nästa säsong av LyxfällanBakOchFram. Programledarna ringde nyss och förklarade upplägget för mig. Istället för att rädda oansvariga vuxenbäbisar från deras egna ekonomiska katastrof ska nästa säsong tydligen fokusera på hur man omfördelar de hårt ansatta tillgångarna i småbarnfamiljers ekonomi för att rädda talanglösa amatörers lyxhobbies. De tyckte att mitt case lät jätteintressant och föreslog att jag skulle spara in de cirka 2000 kr som i dagsläget saknas genom att lobba hos regeringen för en ekonomimodell av trampolin till barnen istället för den lyxmodell som nu finns upptagen i hushållsbudgeten. Jag ska jobba vidare på det här och hoppas verkligen att detta kan lösa sig. Det här kommer verkligen bli en utmaning, modell RoadRacing på skosnöresbudget Tack för alla bidrag och all support, det uppskattas verkligen. Trasponder, transport, bensin, glada tillrop och sarkastiska kommentarer mottages tacksamt. :)
En strålande programidé även om tittarunderlaget kan anses något begränsat.
Trampolinen kommer ändå slitas ut ganska fort eller hur? ;)
Se till att ha dina bästa medlarargument klara bara så är vi hemma. :)

Jag såg ett program på teve där dom sa att Sverige är det enda landet i världen där alla grannar måste handla varsin trampolin. I alla andra socialt lite öppnare länder hade grannskapet handlat en monstertrampolin så kunde alla ungar umgås.

Men dom kom fram till det hemska: Då måste grannarna prata med varann :näsblod

Kontenta: Skicka över ungarna till grannens trampolin (för risken är stor att dom har en) och kör lite RR. ;)

/ Jens

Kontonummer till insamling?

Tack men nej tack. Den hjälp jag redan fått är mer än generös. Resten är nu upp till mig att ordna. Jag har redan gjort mina val här i livet och valt att lägga mina pengar på att föda en familj. Sponsra gärna dock någon ung och fattig talang som inte har råd att unna sig samma valfrihet som jag.

Jag såg ett program på teve där dom sa att Sverige är det enda landet i världen där alla grannar måste handla varsin trampolin. I alla andra socialt lite öppnare länder hade grannskapet handlat en monstertrampolin så kunde alla ungar umgås.

Men dom kom fram till det hemska: Då måste grannarna prata med varann :näsblod

Kontenta: Skicka över ungarna till grannens trampolin (för risken är stor att dom har en) och kör lite RR. ;)

/ Jens
Det ligger mycket i det. Mer granngemensamma saker vore inte dumt, fast det skulle bara bli tjafs om pengar, modell och var den ska stå...

Vem är Teddy, en medioker B förare eller en snäll nalle
Både och. :)
Jag kom på att jag har ju ett par däckvärmare som doneras till Teddy-racing. :)

Last edited:
Fixat.
  • Transport, tältplats och boende.
  • Drivmedel (25 l) samt olja till hojen.
  • Lån av transponder.

Kvar att fixa är följande.

• 2 x kolvringar.
  • Anmälningsavgift a cirkus 1500 kr.
  • Kostnad tillfällig licens a 400 kr typ.

Var köps kolvringarna och modell?
En Uppsalafirma kan möjligen tänka sig sponsa med dessa mot en tatuering på skinkan eller dekal på hojen.

Valfritt med placeringen eller ska vi rösta om det? :D

*/ ?>
Back