Highsider Trackdays 16 juni på Gelleråsen

Får jag ledigt så åker jag nog me Mr Pysch upp och kör. Om de finns plats kvar i licens vill säga?

Fyra platser finns kvar än så länge, har tre stycken som funderar. Så troligen endast en plats kvar. Så kolla upp ledighet snarast!

I gatgrupp lugn/medel finns det fyra platser kvar. Hela 18 platser kvar i den snabba gatgruppen!

Självklart kommer vi att flytta över de snabbaste (om de själva vill) från den lugna till den snabba, så alla får ännu mer yta att köra på;)

22 grader och sol enligt den senaste rapporten jag kollat på onsdag i Karlskoga!
 
Hoppas att du att du fått in min betalning (blev lite sen betalade för nån vecka sen, ber om ursäkt för detta).

Har inte fått någon mail bekräftelse, så antar det är OK?
 
Micke: Du får ett pm inom kort.

Platstillgång just nu:
1 Gatgrupp lugn/medel 25 platser 4 platser
2 Gatgrupp snabb 25 platser 18 platser
3 Race/Licens 25 platser 2 platser

För aktuell platstillgång framöver så gå gärna in på http://www.highsider.se/bandag.html och kika.
 
Aktuell platstillång:
1 Gatgrupp lugn/medel 25 platser 1 plats
2 Gatgrupp snabb 25 platser 17 platser
3 Race/Licens 25 platser 2 platser

Polidom lottar ut ett presentkort och Q8 Oils lottar ut snusfin olja samt kedjespray. Ska försöka komma ihåg att ta med mig lite tidningar (Highsider Magazine utgåva 2) också för de som vill ha.
 
Aktuell platstillång:
1 Gatgrupp lugn/medel 25 platser 1 plats
2 Gatgrupp snabb 25 platser 17 platser
3 Race/Licens 25 platser 2 platser

Polidom lottar ut ett presentkort och Q8 Oils lottar ut snusfin olja samt kedjespray. Ska försöka komma ihåg att ta med mig lite tidningar (Highsider Magazine utgåva 2) också för de som vill ha.



Låter bra! :tummenupp
Ses på onsdag!
 
Platstillgång:
1 Gatgrupp lugn/medel 25 platser 1 plats
2 Gatgrupp snabb 25 platser 15 platser
3 Race/Licens 25 platser Fullt
 
Last edited:
Hur är det med boende/stuga vid banan? Slå gärna en signal till mig (0706757181) eller Christer (0736105768) Ps. Din tele är gay eller känner av vem som ringer eller möjligtvis kan det kanske va så att du inte vill prata med Christer. Ds ;)
 
Hur är det med boende/stuga vid banan? Slå gärna en signal till mig (0706757181) eller Christer (0736105768) Ps. Din tele är gay eller känner av vem som ringer eller möjligtvis kan det kanske va så att du inte vill prata med Christer. Ds ;)

Jag var faktiskt på bio med min kära flickvän och kollade på A-team:tummenupp Hon fyllde år för två veckor sedan och utöver mina fina presenter fick hon ett biopresentkort för två av Monza (min katt). Fast endast under förutsättning att jag fick följa med och att vi skulle titta på A-team:yoparty

Otroligt bra film för övrigt! Den måste ses. Växt upp med serien A-team och jag blev inte det minsta besviken över vare sig film eller skådisar! Grymma actionscener:Bugar Tjejen blev väl inte jätteimponerad men det viktiga är ju att vi hade en kväll tillsammans:D

Åter till topic. Jag har pratat med Christer och ska fixa stuga imorn.

Aktuell platstillgång:
1 Gatgrupp lugn/medel 25 platser Fullt
2 Gatgrupp snabb 25 platser 15 platser
3 Race/Licens 25 platser Fullt
 
Verkar lovade de här..
passade på att tanka 49 liter bensin i bussen igår..:brinnerup
kom på efter ett par min att jag inte alls brukar använda de gröna handtaget när de ska tankas buss..:huvet
Så nu står på den på verkstad.
Men ner ska jag komma ändå.:)

/Freddan
 
Verkar lovade de här..
passade på att tanka 49 liter bensin i bussen igår..:brinnerup
kom på efter ett par min att jag inte alls brukar använda de gröna handtaget när de ska tankas buss..:huvet
Så nu står på den på verkstad.
Men ner ska jag komma ändå.:)

/Freddan

Då blev det en riktig racer:gnissla
 
Suck..1600 pengar för tömning av tanken och 22 liter soppa.. sen 700 pengar för att ta hand om allt som blev över :död
 
Kanondag!! :tummenupp Verkligen mycke körning, 7st 20 min pass, det känns i kroppen nu. Bra dag Highsider! :tummenupp
 
Måste även tacka Jimmi Linden för underhållande körning. Sicket driv ut på start/mål sen helt underbara uppställ i slutet på rakan. :tummenupp
 
Ja tack för en bra dag :tummenupp Fast det blev lite mycket meckande för mig men det blev 2kanon pass tillslut o för första gången i år med en koppling som inte slirar äntligen är problemet löst nu jävlar blir det köra av:yoparty:yoparty:yoparty
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top