Gsxr 750 -02 STULEN I MALMÖ

Tack för tipset =) Men va fan är det, tar dom inte bort den då kan ju vem som bara komma och ta den igen totalt sinessjukt.... tog dom ens nycklarna?
Tjena

Hojen ligger kvar i diket på bygget ( vi fick inte flytta den).

Ring polisen så kan de ge er uppgifter om var den finns och vem ni ska kontakta när ni ska hämta den.

Mvh

Victor Jacobsson

Det var ju det som hände med den röda R6:an som stals här i Tokholmen. Den försvann (och hittades) igen.

Bäst att agera illa kvickt som sagt..

Upddaterin min polare är på väg och hämta den nu tydligen var där låst in till bygget och där är bygg jobbare som sover på bygget. Han pratade med byggjobbarna presis och hojen är kvar =) så nu får vi bara hoppas att den är i ok skick =) fan vad det är bra med sådana här sider =) Stort tack till alla som hjälpt till så hojen kom till rätta. Polisen lyckades tyvär alldrig få tag på han som körde hojen....

E det den som står på Motorsport i Landskrona nu? Såg den bara bakifrån, men bakdäcket såg lite trött ut. Idioten har nog jävlats lite med den:mad:

Ja det är den =( jo det har han gjort... den var inte fin efter vurpan alla kåper utom röven var kass sen så va där veck i ramen så dom sa att den kommer bli inlöst av försäkringsbolaget.... hoppas bara svinet som tog den har skadat sig ordäntligt...
E det den som står på Motorsport i Landskrona nu? Såg den bara bakifrån, men bakdäcket såg lite trött ut. Idioten har nog jävlats lite med den:mad:

Ja det är den =( jo det har han gjort... den var inte fin efter vurpan alla kåper utom röven var kass sen så va där veck i ramen så dom sa att den kommer bli inlöst av försäkringsbolaget.... hoppas bara svinet som tog den har skadat sig ordäntligt...

:( I samma sits som jag då.
Ett tips - var på försäkringsbolaget så fort de fått alla papper. Jag visste att de skulle ha fått alla mina idag, så jag ringde efter lunch och ca 2 h senare var allt klart. Bara lite fix med papper och nycklar som ska skickas in.

Så du får se det positivt, det går snabbare för din kompis del också.

Last edited:
Jo får hoppas att min pollare får ut bra för hojen nu så han slipper bråka en massa med dom... ja får ligga på som fan så han kan köppa en ny hoj snart =) hoppas du fick bra pröjs för din hoj också och att du hittar en ny fin hoj snart =)

Jo får hoppas att min pollare får ut bra för hojen nu så han slipper bråka en massa med dom... ja får ligga på som fan så han kan köppa en ny hoj snart =) hoppas du fick bra pröjs för din hoj också och att du hittar en ny fin hoj snart =)

Fick ett litet skambud först, men jag behövde inte argumentera särskilt mye för att få ut en iaf hyfsad ersättning. Hade väl velat ha någon lusentapp till, men men.. det vill man alltid? Tittar man på beg-priserna på Blocket så verkar det rätt vettigt iaf.

Har redan hittat en "ny" hoj - blir en mörkblå SV1000S, men en 04:a istället för en 03:a.. :tummenupp

Jo dom brukaj ju försöka ;) okej fina hojar det där då gick du upp en årskurs i jalla fal något possetivt ;)
Fick ett litet skambud först, men jag behövde inte argumentera särskilt mye för att få ut en iaf hyfsad ersättning. Hade väl velat ha någon lusentapp till, men men.. det vill man alltid? Tittar man på beg-priserna på Blocket så verkar det rätt vettigt iaf.

Har redan hittat en "ny" hoj - blir en mörkblå SV1000S, men en 04:a istället för en 03:a.. :tummenupp

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show