Bam Margera fick vad han förtjänade?

Martex

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2005
Hoj
BMW F 650 GS -01
Margeras farfar gav honom smeknamnet Bam ("pang") när han var tre år och hela tiden råkade springa in i väggar.
- Wikipedia

Bam Margera, jubelidioten, verkar ha retat upp fel tjej.
Visst är det mycket show i Jackass och hans egna serier. Men i mina ögon har han lyckats framställa sig själv som en arrogant, feg, bortskämd idiot varje gång han dyker upp i rutan.
Man har ju mer eller mindre bara väntat på att nån ska knacka lite vett i hans veka skalle. :fatta!
Nu har nån försökt...

Väldigt lite info i artikeln, men det hela verkar ju vara oprovocerat från hans sida (vilket det troligen inte är, direkt eller indirekt).

Men annars så ja, nissen är en rövhål som inte ens förtjänar 15 minuter i TV eller 15 dollar för sin existens.

Men i mina ögon har han lyckats framställa sig själv som en arrogant, feg, bortskämd idiot varje gång han dyker upp i rutan.

Ja, han är amerikan.

Jag tål inte att se folk som beter sig så, men han har säkert förtjänat en bank i skallen.

Vet inte vad man ska tro om Bam Margera. Hade absolut inga problem med han när han gjorde camp kill yourself filmerna. Han var helt okej i Jackass också. Det är ju först när han började göra Viva la bam som jag började avsky honom fruktansvärt mycket. Men samtidigt så är det ju också världens mest uppenbart fejkade program.

bara jag som älskar att titta på bam? Han beter sig som ett rövhål, men det är så roligt att titta på :-)

Vet inte vad man ska tro om Bam Margera. Hade absolut inga problem med han när han gjorde camp kill yourself filmerna. Han var helt okej i Jackass också. Det är ju först när han började göra Viva la bam som jag började avsky honom fruktansvärt mycket. Men samtidigt så är det ju också världens mest uppenbart fejkade program.

Håller med till viss del. En del grejer han och jackass-gänget hittade på (som att chocka sig med el, rida på en brandmansslang, hoppa stavhopp rakt ut i ingenstans och en massa andra småroliga "stunts") hade ju åtminstone lite underhållningsvärde, men en del grejer var ju bara totalt idiotiskt. Jag tycker att det är roligt att se folk slå sig, antingen av egen fri vilja eller av egen klantighet. Men att exempelvis springa in på toaletten och bitchslappa sin far i ansiktet ett par gånger medan han sitter och skiter är fan bara korkat, arrogant och jävligt ruttet. Camp kill yourself har jag inte sett, men jackass innehöll i alla fall en del av smärtkomiken. Viva la bam brukar bara bestå av att killen ska bete sig som ett första klassens rövhål mot allt och alla, men speciellt mot sina föräldrar. Fy fan.

Ganska så troligt. Om inte annat så efter den 17e reprisen då du sett hans konstant spritsvullna nylle i "Bams Unholy Union".

Börja kolla på "Nitro Circus" istället, det är en av få saker som är sevärda på MTV. :tummenupp

Camp kill yourself har jag inte sett
Prova att leta efter CKY. Då hittar du antingen filmerna eller bandet.

Ganska så mycket som deras grejer i Jackass.
[YOUTUBE-ID]w3MBsH650LU[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back