**** Bankörning Mittsverigebanan Ons 16/6 ****

Carpe Diem

Fart & fläkt med varma däck!!
Gick med
28 May 2008
Hoj
Yamaha YZF-R1 2002
DÅ KÖÖÖÖR VI VÄL DÅ!!!!:yoparty

Bankörning Onsdagen den 16 / 6 kl 18.00 - 22.00
Kan ev flyttas till torsdag 17/6 om det blir regn på onsdag.

Deltagar antal ca 20 pers.
Avgift 230:-

Betalning förskott (YamahaCenter Sundsvall - Christer:tummenupp) eller vid banan.
Banan bokas på tisdag om deltagarantalet och vädret visar sig vara possitivt...

All körning sker på egen risk.

You know the drill...

1. Carpe Diem
2. Re^Spect
3. PeZon
4. Phoenix69
5.

Skulle varit roligt att testa på har aldrig kört på bana nån gång. Vad är det för tempo där då? Vill inte vara i vägen för nån

Det är öppen depå, dvs man kör närhelst man vill under kvällen...sen är det ingen fara om du tror att du skulle vara i vägen för nån, vi som kör i race-takt kör bara om vid bästa tillfälle :) Det är i träningssyfte vi kör, så tycker du att du skulle behöva lite kurvträning så är det ett ypperligt tillfälle för dej att köra....alla är välkommen vettu. Sen är det ju inte helt fel att kunna få ett och annat tips på hur man kör :tummenupp

Skulle varit roligt att testa på har aldrig kört på bana nån gång. Vad är det för tempo där då? Vill inte vara i vägen för nån

Glöm den tanken. Du kommer inte vara ivägen. Det är bara du tar dig till banan och börjar köra. Desto fler desto bättre.

1. Carpe Diem
2. Re^Spect
3. PeZon
4. Phoenix69
5. Valle
6. ThomasS
7.Glennswe
8.
9.
10.

Jag vill vara med! :tummenupp
Visst får vi komma in i depån redan kl.17? Vi som har däckvärmare vill ju gosa till däcken en timme före körning.
1. Carpe Diem
2. Re^Spect
3. PeZon
4. Phoenix69
5. Valle
6. ThomasS
7. Glennswe
8. RJ
9.
10.

Jag vill vara med! :tummenupp
Visst får vi komma in i depån redan kl.17? Vi som har däckvärmare vill ju gosa till däcken en timme före körning.
1. Carpe Diem
2. Re^Spect
3. PeZon
4. Phoenix69
5. Valle
6. ThomasS
7. Glennswe
8. RJ
9.
10.

Banan hyrs från 18:00, men jag tror inte det skall vara några problem att någon hoj står ddär på förvärmning;-), skall kolla detta med Patrik.

Det är öppen depå, dvs man kör närhelst man vill under kvällen...sen är det ingen fara om du tror att du skulle vara i vägen för nån, vi som kör i race-takt kör bara om vid bästa tillfälle :) Det är i träningssyfte vi kör, så tycker du att du skulle behöva lite kurvträning så är det ett ypperligt tillfälle för dej att köra....alla är välkommen vettu. Sen är det ju inte helt fel att kunna få ett och annat tips på hur man kör :tummenupp

okej härligt att höra men då kommer jag nu på onsdag då:D måste man ha nån form av tävlingslicens?

Nej det behövs ingen tävlinglicens.
Tänk dock på att din försäkring kanske inte gäller fullt ut.
Vissa bolag godkänner bankörning andra inte:va.

Välkommen till en rolig dag på banan!:tummenupp

1. Carpe Diem
2. Re^Spect
3. PeZon
4. Phoenix69
5. Valle
6. ThomasS
7. Glennswe
8. RJ
9.Jholla
10.

Jag vill vara med och leka

1. Carpe Diem
2. Re^Spect
3. PeZon
4. Phoenix69
5. Valle
6. ThomasS
7. Glennswe
8. RJ
9.Jholla
10. bullskiten

okej härligt att höra men då kommer jag nu på onsdag då:D måste man ha nån form av tävlingslicens?

Coolt! Kul att nytt folk kommer, alltid roligt med nytt blod :2cool
Nää,ingen licens..bara ett glatt humör och horn i pannan, sen har vi kul :tummenupp

Men hur blir det med betalningen? Jag menar du måste ju boka banan minst 3 dar i förtid...ska inte pengarna vara i handen innan dess? Annars om du pyntar banan och folk uteblir så får ju du stå för fiolerna??:confused:

Vädret ser lovande ut, men man kan väl inte vara helt säker ännu.

1. Carpe Diem
2. Re^Spect
3. PeZon
4. Phoenix69
5. Valle
6. ThomasS
7. Glennswe
8. RJ
9.Jholla
10. bullskiten
11. siNus
12.

Coolt! Kul att nytt folk kommer, alltid roligt med nytt blod :2cool
Nää,ingen licens..bara ett glatt humör och horn i pannan, sen har vi kul :tummenupp

Men hur blir det med betalningen? Jag menar du måste ju boka banan minst 3 dar i förtid...ska inte pengarna vara i handen innan dess? Annars om du pyntar banan och folk uteblir så får ju du stå för fiolerna??:confused:

Fan vad kung:yoparty Okej ja jag har ingen aning men vilken är det jag ska ta kontakt med betalningen då??

Kommer jagå om jag får flexa från 15.00, Återkommer i mårrn. Hejdå hörrni

Fan vad kung:yoparty Okej ja jag har ingen aning men vilken är det jag ska ta kontakt med betalningen då??

Skicka alla pengar du har till mej och 230 till han som hyr så äre bara att dyka upp. Ses :D

Last edited:
Är sugen o köra på banan men synd att det är en onsdag är inte hemma då, kommer hem på torsdagkväll...

1. Carpe Diem
2. Re^Spect
3. PeZon
4. Phoenix69
5. Valle
6. ThomasS
7. Glennswe
8. RJ
9.Jholla
10. bullskiten
11. siNus
12. plixarn