Dominator-Rocks
Guest
Såja starstriker ger sej in i leken och börjar med att förolämpa mej!![]()
Påhopp?
Jag vet att du vet vad jag menar med att det är fel på människorna men jag får väl ta det en gång till eftersom det har visat sej att du är mkt trögtänkt.
En hund som biter människor är det något fel på, så är det i 99% av fallen.
Jag kan säga dej jag må vara 24år, men jag har stor livserfarenhet.
Troligen större livserfarenhet än dej.
Har faktiskt inte ett enda plagg av adidas, och faktiskt inte en enda tauering.
Men jag vet därimot av att dömma av bilden du hade ute på dej själv så har du tatueringar mach3 rakat hår för att dölja flinten på din skalle? Samt BOCK eller GET skägg som var inne på bönder under sent 80-tal.
Sen hade du terminator brillor på dej och drack en öl.
Seriöst du är hur gammal?
Har du några kompisar överhuvudtaget? För om du försöker ragga nya här så kan jag ge dej ett HETT tips att det funkar nog inte!![]()
Ha en bra dag och titta dej inte i spegeln.
Trodde att du var mognare än så, men så var tydligen inte fallet.
Du och starstriker kan ju fortsätta med att odla en hel koloni med insekter sen kan väl försöka styra över dem?
Brukar ju bara vara finniga och äckliga människor (typ skräckfilmer) där folk har myror och insekter som husdjur? Fördommar kanske.
Äsch klarar man inte riktigt ansvar så får man väl skaffa sej en myra?
Men va faan! Slappna av lite!
Skärp dig! Jag har inte bildat nån pakt med Starstriker, jag vara bara uttråkad och ville jävlas/skoja lite jag tyckte att det framgick... men tydligen inte!
Edit: Jag inser nog inte allvaret/hatet i eran Kamphundsdebatt då jag inte har följt den! Kanske inte läga att vara ironisk

Edit: En av dem mysigare hundarna jag har lärt känna var en (se bild) en söt liten gris vare´.
(Tror det var en sån som är på bilden iaf känns som den jycken jag lärde känna hade kortare ben.)
Last edited: