MC-delar, vart hittar jag ett kyl?

nilsson91

Ny medlem
Gick med
31 May 2010
Hoj
Suzuki SV650N -03 (Svart)
Hej!

Igår fick jag bakhjulssladd och hamnade i diket. Mc:n klarade sig bra, bara lite smågrejor att byta, den största smällen fick kylet. Själv så bröt jag handleden.:huvet

Min fråga: Vart kan jag köpa ett nytt, hittar ingen sida på nätet, och vad kostar dem ca? Det ska vara ett kyl till Suzuki SV650 -03.:va

Suzukis orginalnr 16600-17G00 COOLER ASSY,OIL 426.65$ dvs runt 4000:- hos en suzukihandlare. Alternativ 17710-17G20 RADIATOR ASSY,WATER 545.36$ dvs runt 5000:- hos samme handlare. Det är dyrt med orginaldelar. Leta i stickyn "STICKYS, FAQ läs här innan.." efter skrotfirmor. Alternativt lämna in och få reparerat.

Suzukis orginalnr 16600-17G00 COOLER ASSY,OIL 426.65$ dvs runt 4000:- hos en suzukihandlare. Alternativ 17710-17G20 RADIATOR ASSY,WATER 545.36$ dvs runt 5000:- hos samme handlare. Det är dyrt med orginaldelar. Leta i stickyn "STICKYS, FAQ läs här innan.." efter skrotfirmor. Alternativt lämna in och få reparerat.

Okej, tack för hjälpen :)
Var och lämnade in hojen till verkstan nyss, han trodde att allt gick på runt 25 000. Om jag ska lacka om cyklen och byta lite annat smått och gott :S. Blir kanske så att försäkringsbolaget inte täcker allt, att de köper upp den ist.

Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back