Tingen
Fritt irrande i moderet speed
ni ska få höra ett gnällproffs om två veckor,,,lugn bara
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nån som vet nåt bra ställe att tälta på nära banan? Eller funkar det kanske som på Anderstorp att man kan tälta "på" banan? Gött att man är ute i så god tid med allt sånt här![]()
ni ska få höra ett gnällproffs om två veckor,,,lugn bara
Ja va ska man annars göra,,,,finns ju inget annat kulJag tolkar det som att du ska dit?![]()

Vafaaaaaan !!!
Är det här något som påverkar Gotlandsfärjorna????
http://www.aftonbladet.se/ekonomi/article7240691.ab

Hoppas verkligen det!! Måste måste....måååste gasa!!!![]()
Du ska stå i depån och kränga däck. Du har ju tränat på det nu. Det stog ju inte så mycket om elen heller, mer än att det var 1-fas, men inte hur mycket det var avsäkrat för osv. Riktigt jävla dyrt dessutom! Det blir nog elverk här också...
.
Nja, vi tar inte med detFår man köpa in sig på ert elverk?
Nja, vi tar inte med det![]()
Jag ringde till GR i fredags och frågade om uttagen. Dom är avsäkrade med 10A och det räcker för två par däcksvärmare, så det blir stationär el i år iställetDessutom blir det snäppet billigare än att låna elverk och soppa & service till det.
Bah, glömde fråga om det är schuko eller cee-kontaktär det vanlig kontakt och 230 w som gäller då? Samt kostar det 115 kr/dag. Måste man för beställa elen?
Men ja, 230V/10A, 1-fas. 100kr + moms = 125kr/dag, och man måste beställa på hemsidan. Sedan tar man med sig bekräftelsemailet till banan Jag är enEn fråga av ren nyfikenhet. Hur många här är det som är licensierade RR förare och som kommer köra med racehojar under långhelgen?
Jag är en![]()

Ja, man ska väl vara snabbast nån gångDu brukar ju lägga ner hojåkat och flyga hem halvvägs igenom.![]()
Fast mitt bmi gick ju åt fel håll när jag slog mig kortare |
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |
|
|
BMW F 450 GS för prisvärda äventyr
BMW presenterade den länge ... |
|
|
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA