Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Någon som är på åkhumör idag? apan har stått och surat i garaget alldeles för länge nu och kräver att bli plågad lite idag:banana.

ja har tenta på torsdag så det blir nog inge mer åka för mig i jkpg...ska till västerås på torsdag kväll......:tummenupp:yoparty

Är det ingen som vill åka nu på förmiddagen? En tur till Gbg kanske över 156an? Lördag kväll är det väl inte kul o åka hojer??

Det fina vädret lurade in mig på öldrickandet redan vid 12 idag så apan får stå i garaget och gnälla en dag till innan hon får smisk.

SÅ är de några som sak åka idag och i så fall när ? Efter 13.00 så är jag ledig för en tur... :tummenupp

Hello! Lite hojåka i eftermidda. 14.00 vid atollen. De e bara att hänga på!

Hallå.. Jag och Jonny kommer upp till Atollen vid 14.. kanske någon minut sena.. men vi raskar på

//Danne

Tidsoptimist som man är gick det inte vägen denna gången!.. :huvet
Jonny som skall åka från värnamo behövde lite mer tid än jag räknat med.
Hoppas inte ni stod och väntade länge på oss om ni äns såg mitt inlägg? :confused:

Last edited:
Hallå.. Jag och Jonny kommer upp till Atollen vid 14.. kanske någon minut sena.. men vi raskar på

//Danne

Tidsoptimist som man är gick det inte vägen denna gången!.. :huvet
Jonny som skall åka från värnamo behövde lite mer tid än jag räknat med.
Hoppas inte ni stod och väntade länge på oss om ni äns såg mitt inlägg? :confused:

Jag var inte med själv, utan förmedlade enbart kontakten då Erik inte hittar till den här tråden här på sh:)

Dom väntade till 14:20 ungefär och åkte sen över munksjöbron bortåt för att möta upp er ifall ni kom den troliga vägen:)

Tyvärr kunde jag inte svara när du ringde, jag stod och jobbade och hade just då händerna fulla:(

Jag var inte med själv, utan förmedlade enbart kontakten då Erik inte hittar till den här tråden här på sh:)

Dom väntade till 14:20 ungefär och åkte sen över munksjöbron bortåt för att möta upp er ifall ni kom den troliga vägen:)

Tyvärr kunde jag inte svara när du ringde, jag stod och jobbade och hade just då händerna fulla:(

Ok ok.. Hälsa från mig och be om ursäkt!

Då var det rätt nummer då iallafall?
Lägger in det så jag har det vid ett senare tillfälle :banana

//Danne

Humm.. funderar. Är det värt 250kr/månad för att byta hoj? från min grymma xs 400 till en cbr 600f-98?

Edit: Nu blir det nog att köpa en ny hoj :D fick ner försäkringen till 2200kr för hel/hel året runt. Betalar idag 1600kr för trafik på yamman. Alltså 50kr/månad extra.. det kan ja leva med för att få åka lite trevligare hoj :)

Hinner dock inte fixa nån idag, då JP kommer och ska göra ett vätternrundanrepotage om mig idag :)

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...