2010-06-02 Bulten

Mycket bilder, trevligt :)

Du lyckades inte få nått på mig och polarn, såg iallafall nån stå och fota.

Gul CBR (polarn) och blå Hornet 900 (jag), runt kvart i 8 eller 8.
Om du står där jag tror du stod så kom vi från höger ;)


/Jocce
 
Mycket bilder, trevligt :)

Du lyckades inte få nått på mig och polarn, såg iallafall nån stå och fota.

Gul CBR (polarn) och blå Hornet 900 (jag), runt kvart i 8 eller 8.
Om du står där jag tror du stod så kom vi från höger ;)


/Jocce

Om du inte hittar dig i hans galleri så finns bilderna inte..?
 
1:a besöket på bulten och blev med på bild....beställd:tummenupp
 
Last edited:
perfa, då vet man att man kan lägga ner bra mycket mer innan kraschbunten tar i :banana

går det att få större bilder än 500x333 på nåt sätt? (om man klickar nånstans
 
Tänkte mer att han kanske inte lagt ut alla bilder han tog, blir juh lätt så att man sållar bort en hel del bilder som fotograf....


/Jocce

Jag tror han sorterar bort och slänger allt skit och kastar upp resten. Så gör iaf jag.

perfa, då vet man att man kan lägga ner bra mycket mer innan kraschbunten tar i :banana

går det att få större bilder än 500x333 på nåt sätt? (om man klickar nånstans

Om du klickar på "Priser!" kanske? =)
 
Last edited:
Jag tror han sorterar bort och slänger allt skit och kastar upp resten. Så gör iaf jag.

Dumt med spekulationer, lättare att fråga, vilket jag gjorde!

Jag personligen sorterar ut i två omgångar, ibland 3 för att plocka ut mina "guldkorn", justerar bilderna jag vill lägga upp och lägger upp dem!
Sparar dock allt annat, av olika anledningar, men har vid flertalet tillfällen visat sig vara bra (t.ex. förfrågningar efter en viss bild på ett visst objekt man vid fototillfället inte visste att man hade nytta av etc)

Så alla gör olika, och som sagt tänkte lättare att fråga TS om det...


/Jocce
 
Dumt med spekulationer, lättare att fråga, vilket jag gjorde!

Jag personligen sorterar ut i två omgångar, ibland 3 för att plocka ut mina "guldkorn", justerar bilderna jag vill lägga upp och lägger upp dem!
Sparar dock allt annat, av olika anledningar, men har vid flertalet tillfällen visat sig vara bra (t.ex. förfrågningar efter en viss bild på ett visst objekt man vid fototillfället inte visste att man hade nytta av etc)

Så alla gör olika, och som sagt tänkte lättare att fråga TS om det...


/Jocce

Nej, alla gör som jag. Du med. Du vet bara inte om det.
Det är lättare att säga så.
 
4666653381_f015a963af.jpg


Ramlade han av? :yoparty
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top