Supermotard Sm deltävling 2010-05-31

nilzz

Det är kul i leran!
Gick med
28 Sep 2005
Hoj
Ktm 690Enduro 08 och en röd skogs maskin.
Supermotard Sm deltävling 2010-05-30

Kom och kolla!!!
Publik behövs och det är riktigt kul att kolla på supermotard :tummenupp

Fina småvägar från Uppsala så det passar fint för en dagstur!

30958376.jpg
[/url][/IMG]

Last edited:
Tur att du är med Tom.. :)
Och vill du eller någon annan vara funkis så hör gärna av dig, vi behöver duktigt folk :tummenupp

Tillfrågad av Janne redan, men jag är tyvärr dubbelbokad redan hela helgen - kan dock eventuellt komma loss senare under dagen och dyka förbi med kottarna...

P4 uppland kommer att sända från tävlingen, är osäker på hur mkt men ha radion på under dagen så att ni inte missar nått :)

Inslag från tävlingen kommer sändas på morgonnyheterna i morgon måndag. De kommer även sända ett reportage under morgonen!

Underbar tävligsdag fick vi iaf. Grymma race och fint väder. Regnmolnen vågade sig inte fram till banan så det var strålande sol mest hela tiden! Största prestationen tror jag Ken Svanber stod för med sin andra och tredjeplats i S1. Jocke Engström glänsde när han vann båda heaten i S2 överlägset. Härligt med snabba hemmaförare :tummenupp

Underbar tävligsdag fick vi iaf. Grymma race och fint väder. Regnmolnen vågade sig inte fram till banan så det var strålande sol mest hela tiden! Största prestationen tror jag Ken Svanberg stod för med sin andra och tredjeplats i S1. Jocke Engström glänsde när han vann båda heaten i S2 överlägset. Härligt med snabba hemmaförare :tummenupp

Ja, det visar vilken motorklubb som har de största talangerna :) Inga ihopkrokningar för Ken heller, dagen till ära? :D

Hade nått strul med uppladdningen men nu fins dom för beskådning.
När ni är inne på sidan så kan ni söka (högst upp på sidan) på erat startnr för att hitta bilderna som ni är med på.
Men kolla gärna dom andra bilderna också.
Ni som känner dom förare som inte är här på Sh tipsa dom gärna om vart det fins bilder.
Galleriet fins här: http://nicepix.zenfolio.com/p632757821

p654343918-4.jpg

p53108230-3.jpg

p804298380-3.jpg

p530422114-3.jpg

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back