Område att träna inför uppkörning

Meckoholic

Vroom
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
KTM 640(såld), KTM 950sm -06 (såld), XR650R(såld), KTM 690 smc, cbr954rr (nuvarande)
Ska ut och hårdträna på undanmanöver, högfartsbanan och bromsteknik imorn privat men jag kan inte riktigt komma på någon perfekt plats att göra detta på. Någon som har tips på platser som man kan få vara ifred på? Typ något industriområde eller stängt flygfällt?

Nu bor inte jag i Sthlm , men vid uppkörning vrid överdrivet mycket på huvudet så att de ser att du kollar kör sen skit mycket tråkig konkörning på stora parkeringar, trafiklärare går igång på bra balans :)

Förvisso fel sida av stan men lite övningskörning i samband är ju inte fel misstänker jag..
Barkarby är fullt av stora parkeringar man kan köra på..

Åk till tullinge flygfält, där har du ju alla konbanor och allting uppställt och klart :)

Åk till tullinge flygfält, där har du ju alla konbanor och allting uppställt och klart :)

Jasså är det körskolor som kör där eller? Antar väl att det inte finns några körskolor där på en Söndag heller så det låter ju fan perfekt! Att det blir en bit att åka är bara ett plus, förbannat kul att köra ju :yoparty

Ses där kanske :D ska dit o leka lite imorn eftermiddag

Ja för fan lär övningsköra dit med farsan någon gång mitt på dagen och testa lite i konbanorna där. Men hur kommer man dit egentligen? Är det Tullinge flygplats som man hittar på www.hitta.se som gäller?

Såhär brukar jag köra in.. är lite offroad ibland beroende på om bommarna är nere eller inte :näsblod

Bifogat

• tullinge.jpg
    tullinge.jpg
    215.9 KB · Visningar: 235
*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back