Xmotojohan
Ny medlem
Kollade på PC:s hemsida, där fanns inte G650 Xmoto med, men det kanske finns om man pratar med dem?
finns på pc hemsida , men till xcountry , å på powerfrk.com
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kollade på PC:s hemsida, där fanns inte G650 Xmoto med, men det kanske finns om man pratar med dem?
Xmotojohan skrev:finns på pc hemsida , men till xcountry , å på powerfrk.com![]()
![]()
Tänkte kolla om någon här vet ifall gaffelbenskydden från Xchallenge passar rakt av på Xmoto?
Har du köpt ny framstänka? I så fall vill jag se bilder![]()
Fattar inte varför de strypt den från början. Ja ja... ska ringa runt lite på måndag.
Tack igen!
MVH
Rickard
köpte en på 24mx.se men jag vet inte om jag ska ha den! tycker att retardstuket bara blir snyggare kul att inte vara som alla andra,
har u fått hem din ännu?
Ok, då avvaktar jag lite med stänkan.
Den står i förrådet! Tänkte åkt en liten tur i lördags men kom inte längre än till brevlådan. Sjukt halt![]()

Köpte en Xmoto igår och var ute och körde idag!
Mycket smidigt och trevlig hoj.
Ska bli riktigt kul att ta ut den på gocartbana / bana och köra där!
Någon som har några dynokurvor med slipon annan ecu osv?


Är det någon här som orkar fixa måtten på sitt batteri? Det sitter ett för stort batteri på min som bucklat den högra kylarvingen, så tänkte skaffa nytt i rätt storlek.
Edit: Slänger upp två bilder på den
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Riktigt snygg, vad är det för framskärm? KTM lampa?
Tackar! Det är KTM på både lampa och skärm.

Kanonsnyggt! Kan man vara så fräck och be om lite kort på hur du gjort med bakstänklappen? Vart sitter nr-plåten? Blinkers?
Vart köpte du framstänkan?
Tackar! Det är KTM på både lampa och skärm.
Från vilken KTM är framskärmen och
gaffelskydden? Behövde du modda dem något?
Har för mig att det bara stod supermotard 02- på framskärmen, ingen specefik modell. Gaffelbenskydden är till Xchallenge och passar rakt av. Skärmen behövde en liten "hållare", en liten konsol typ.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |