Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dom jag har sett fungerar bara vid rakt uppsittande åkning.
Kör man sporthoj och ligger över tanken måste man ju lyfta huvet för att se något. Och då tar nackkragen i hjälmen.
Svårt att förklara. Men om du tar på dig en krage och provsitter en sporthoj så märker du var det blir fel.
hur är det när man vridet huvudet och kollar döda vinklen osv?Har en leatt brace sen tidigare och tänkte nu börja använda den för gat/bankörning efter att ha skaffat en 690 SMC.
Skenan baktill ska ju sitta under ryggskyddet vilket är knepigt med skinnställ, dock följer det med ett bröstband som ska hålla den på plats även om man har hela nackskyddet ovanför skinnstället. Finns ju en del justeringsmöjligheter så jag hoppas det ska fungera (återkommer med rapport, har slarvat bort mitt bröstband och väntar på nytt...)
Varför det inte är vanligt vid gatkörning vet jag inte, kanske pga annan körställning med sporthoj som nämnts tidigare. För motard är det ju dock inte problem.
hur är det när man vridet huvudet och kollar döda vinklen osv?
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |