Orginaldelar till R6 03-05, pris?

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jag har dubbla uppsättningar av orginaldelar till Yamaha R6 03-05 och tänkte kolla om någon har ett hum vad man kan sätta för pris på grejerna.

Jag har:

Ljuddämpare
Blinkers
Skylthållare

Allt är i finfint skick och helt totalt onödigt för mig att ha dubbelt av, har inte ens en hoj att sätta grejerna på.

Ljuddämparen såg ja det låg en annons ute på men resten, är det någon som vill köpa sånt? :va

Hoppas inte tråden räknas som en annons, ja vill höra lite vad folk tycker o tänker.

MVH
Money

Just ljuddämpare,blinkers och skylthållare är ju det första som åker av på en hoj.

Skulle man ändå behöva köpa blinkers så kostar dom under 300:- för ett par som är snyggare än original,likadant med skylthållaren.

Möjligt att någon vill ha orginaldämpet för banåka eller besiktning,men något större värdet har det inte.

Just ljuddämpare,blinkers och skylthållare är ju det första som åker av på en hoj.

Skulle man ändå behöva köpa blinkers så kostar dom under 300:- för ett par som är snyggare än original,likadant med skylthållaren.

Möjligt att någon vill ha orginaldämpet för banåka eller besiktning,men något större värdet har det inte.

Exakt! :tummenupp

Jo jag vet, har ju själv gjort så. Men tänkte om d e någon som ska sälja sin moppe eller köpt en utan att ha orginaldelar. :va Vet i fan, vet inte vad ja ska göra av med det. Känns onödigt att ha eftersom jag inte har någon R6a mer och skulle jag köpa så har jag ett set till ju.

Personligen vill jag alltid ha alla orginaldelar till hojen även om jag själv tar av dom när jag väl köpt den. :)

Jo jag vet, har ju själv gjort så. Men tänkte om d e någon som ska sälja sin moppe eller köpt en utan att ha orginaldelar. :va Vet i fan, vet inte vad ja ska göra av med det. Känns onödigt att ha eftersom jag inte har någon R6a mer och skulle jag köpa så har jag ett set till ju.

Personligen vill jag alltid ha alla orginaldelar till hojen även om jag själv tar av dom när jag väl köpt den. :)

Det är ju sånt (skräp) man skickar med när man säljer hojen. Ser snyggt ut och är ju alltid lite extra som medföljer. Så blir man av med skiten också. Som sagt, de enda av de där som har nått värde är ju originaldämparen, men knappt ens den är nog lätt att bli av med? Nån 800ing eller nått om den e i bra skick. och en 100ing för blinkers etc. Om man vill ha en rimllig chans att bli av med grejjerna.

Har du andra delar som e nya och i bra skick så är de ungefär 50% från listpris. Jag har köpt mycket motor och chassiedelar original i förpackningar av foll där priset har legat där ungefär.

Okej, ja jag får väl skicka med skiten om nån köper ljuddämparen. :D som en liten present. :tungan

har inget mer, hojen blev stulen så det är bara det jag plockat av och bytt själv som jag har kvar. :D

Det är ju sånt (skräp) man skickar med när man säljer hojen. Ser snyggt ut och är ju alltid lite extra som medföljer. Så blir man av med skiten också. Som sagt, de enda av de där som har nått värde är ju originaldämparen, men knappt ens den är nog lätt att bli av med? Nån 800ing eller nått om den e i bra skick. och en 100ing för blinkers etc. Om man vill ha en rimllig chans att bli av med grejjerna.

Har du andra delar som e nya och i bra skick så är de ungefär 50% från listpris. Jag har köpt mycket motor och chassiedelar original i förpackningar av foll där priset har legat där ungefär.

ljuddämparen kan ju vara intressant för vissa, resten kan du nog slänga eller hitta på något annat med...

Okej, ja jag får väl skicka med skiten om nån köper ljuddämparen. :D som en liten present. :tungan

har inget mer, hojen blev stulen så det är bara det jag plockat av och bytt själv som jag har kvar. :D

Jaha, Fasen vad surt!
Lägg dem i garaget lite prydligt istället så gör jag med alla grejejr från alla hojar, Du vet väl att den som har flest prylar när man dör vinner?

Jaha, Fasen vad surt!
Lägg dem i garaget lite prydligt istället så gör jag med alla grejejr från alla hojar, Du vet väl att den som har flest prylar när man dör vinner?

haha hade jag haft ett eget garage hade jag inte brytt mig om att sälja skiten, men bor i lägenhet så har inte riktigt plats. :)

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back