"Tävlingsföraren" Magnus Mossberg har gjort det igen!!

Jobbar själv med nya Am-utbildning och försöker banka hjälmvett i Växjö:s 15 åringar !
Jättebra att andra instanser än de "trista" körskolorna är ute och informera, det behövs ! :)

Mycket starkt jobbat Mossberg! Du har gjort mycket mer för trafiksäkerheten bara med det här än vad Tingvall mfl nånsing kommer att åstadkomma under hela sin yrkeskarriär! :Bugar

Visst är det fint! "Tävlingsmotorcyklist" eller "Racerförare"... Jag vet inte riktigt vilket jag ska sätta på visitkortet.:)

TAck. Faktiskt tror jag att det funkar, de flesta lyssnar. Och nu är jag hes, efter att ha tjötat samma slinga 18 gånger!!!:)

Strålande initiativ Mozz, beundransvärt. Men titeln räserförare är upptagen, kolla upp mig på Eniro. ;)

Bra initiativ! Hoppas att det gör skillnad.

Detta behövs verkligen för det är ofta man ser idioter som kör med hjälmen uppe och utan hjälm.

Var detta eget initiativ att gå till skolan eller är du med i någon klubb som ville att du skulle tala lite inför ungdomarna?

:Bugar

Var suuupernära att komma bort och snacka lite skit med dig (Går på skolan), men tiden räckte inte till. Hade mycket lektioner, och samtidigt var jag ju hemma halva dagen. Men som alla andra sagt. Kommer det från Moss, så är det oftast bra.

Last edited:
Alla tycker man ska ta tag i det , men ingen gör något.
Suveränt initiativ :tummenupp:Bugar:mattias(magnus)

*/ ?>
Nyheter
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Back