Brännboll och ölkväll den 7 maj

Får tyvärr avboka ikväll, kroppen vill inte riktigt som jag :sjuk

Drick en cider för mig med, så hoppas jag att ni får en jättetrevlig kväll! :)

Jag o :tuttar kommer ev också dit, kunde varit gott med ett gäng :öl

Mvh // Gadde

Tack för ikväll=) Va väldigt tomt på myntha 19.30, som tur var va åsa gästvänlig och tog sig an oss vilsna själar! (Väldigt snygg lya!!) Sen dök vi ner runt 20.30 istället å då var där lite mer folk. Tyvärr fick vi lämna tidigt, så är det när man har "barn" att natta, men men! Tack iaf, va roligt å ha en liten mysstund tillsammans;)

Tack för en trevlig kväll ;) nästa gång ska jag lägga en karate fylla istället :tummenupp:tummenupp

Tack för en trevlig kväll ;) nästa gång ska jag lägga en karate fylla istället :tummenupp:tummenupp
Vem är du :confused:

Tack för ikväll=) Va väldigt tomt på myntha 19.30, som tur var va åsa gästvänlig och tog sig an oss vilsna själar! (Väldigt snygg lya!!) Sen dök vi ner runt 20.30 istället å då var där lite mer folk. Tyvärr fick vi lämna tidigt, så är det när man har "barn" att natta, men men! Tack iaf, va roligt å ha en liten mysstund tillsammans;)
Tack själv, kul att ni kom förbi :tummenupp
Visst va det intressant att se att killar verkligen KAN diska :D

Får tyvärr avboka ikväll, kroppen vill inte riktigt som jag :sjuk

Drick en cider för mig med, så hoppas jag att ni får en jättetrevlig kväll! :)
Krya på sig gumman

Akta dej för dom här typerna Zoltan dom är livsfarliga åk absolut inte hem till Åsa:Bugar:Bugar
Stackars liten då, fick du utegångsförbud ikväll?

Igen.

:D :D :D

Last edited:
Det var helt klart trevligt igårkväll...tack alla :)

snart dax för ett 13 timmarspass (taxijobb)...kan nog bli en hel del o göra ikväll så om det är någon som ska ut o så hör av er till min mobil...0763 61 77 08 kan dock ej se vem som ringer mobilens display är pajj... :S

Tack för det trevliga sällskapet igår. :tummenupp

Back