Ring Knutstorp (Ducatikörning+Ferrari)

carolines

Blondinen
Gick med
10 Oct 2009
Hoj
tittar & åker
Ring Knutstorp den 27maj någon som vill följa med:)

sen den
26-27Juli igen.. Ducati då med:tungan

någon som vill se massa Ducati o vill följa med mig ditt så säg bara till.
Satanja och kanske Bjurling(beror juh på om han jobbar eller inte) kommer följa med mig så finns två platser till i bilen om någon vill följa med:krama

sen den
27-28 Augusti
Ferrari/Maserati weekend)

Ripster ska du följa med på dessa dagarna när Ferrari ska va där:yoparty

Last edited:
Jag är nog där dom dagarna Ducati är där om jag inte jobbar ....

Jag skall dit , fast i jobb syfte :huvet

btw hur går de med försäljningstävlingen (av koppar) eller vad det var?
Var inte priset en körning i Ferrari? :)

Jag skall dit , fast i jobb syfte :huvet

btw hur går de med försäljningstävlingen (av koppar) eller vad det var?
Var inte priset en körning i Ferrari? :)

tror inte vi vinner tror någon station fuskat eller något:huvet

så blir nog inget ferrari körning:gråta:gråta men men kan juh alltid dregla på dom när dom ska köra på knutstorp:yoparty

Givetvis ska ni passa på att åka ut och kolla på Ducce klubbens bankörningar om ni har möjlighet. Väldigt trevliga tillställningar. Kommer tyvärr inte att delta på någon bandag i år med dem. Skulle varit den 27 maj men den lär vara fullbokad sedan länge. Funderar på att efteranmäla mig i mån av plats. Alltid någon som hoppar av. Dubbeldagen är jag bokad på annat håll såg jag nu.

Vem arrangerar Ferrari dagarna? Autoropa eller Ferrari/Maserati klubb?

dregla?:va nej förfan...bara till att sätta på dig kortkort o urringat (vem kan motstå dig iklädd detta:kär:tungan)och fråga lite snällt om du får åka med ngt varv eller två ;)

Inte säkert att det hjälper beroende på vem som är arrangör. Vet att t ex Porsche klubben inte tillåter passagerare om man inte är instruktör. Ta med en hjälm till bandagen om ni mot förmodan skulle få chansen att åka med ett varv eller två. Det är en oförglömlig upplevelse. Att sitta i en Ferrari och lyssna på tjutet när motorn närmar sig varvstoppet är helt obeskrivligt underbart.

Go for it girls :tummenupp

Last edited:
Givetvis ska ni passa på att åka ut och kolla på Ducce klubbens bankörningar om ni har möjlighet. Väldigt trevliga tillställningar. Kommer tyvärr inte att delta på någon bandag i år med dem. Skulle varit den 27 maj men den lär vara fullbokad sedan länge. Funderar på att efteranmäla mig i mån av plats. Alltid någon som hoppar av. Dubbeldagen är jag bokad på annat håll såg jag nu.

Vem arrangerar Ferrari dagarna? Autoropa eller Ferrari/Maserati klubb?

Inte säkert att det hjälper beroende på vem som är arrangör. Vet att t ex Porsche klubben inte tillåter passagerare om man inte är instruktör. Ta med en hjälm till bandagen om ni mot förmodan skulle få chansen att åka med ett varv eller två. Det är en oförglömlig upplevelse. Att sitta i en Ferrari och lyssna på tjutet när motorn närmar sig varvstoppet är helt obeskrivligt underbart.

Go for it girls :tummenupp

Jag kom av en händelse förbi knudan i fjol när det var en massa duccar där. Stod i två timmar och bara njöt av ljudet. :)

Vad jag vet så brukar medåkningar vara svårt såvida du inte har "kontakter".
Sedan vet jag inte vilken utrustning de kräver.
Vissa kräver full utrustning dvs hjälm , skor , handskar , overall osv.
Se sedan till att åka med rätt person!
Åk inte med en vanlig kille som har mycket pengar som köpt en ferrari som kul grej , när det gäller såna här pass snabba bilar så gäller det att killen bakom ratten har koll på vad han gör.

dregla?:va nej förfan...bara till att sätta på dig kortkort o urringat (vem kan motstå dig iklädd detta:kär:tungan)och fråga lite snällt om du får åka med ngt varv eller två ;)

tror christoffer hänger mig rätt så kvickt... eller låser in mig ett tag framöver:huvet

men visst hade juh varit något:tungan

BoTT kör väl race under Ferrari/Maserati-dagarna. Lär vara en hel del duccar där då med! :)

Japp de stämmer... allt information hitta ja på ducceklubbens hemsida:)

Vad jag vet så brukar medåkningar vara svårt såvida du inte har "kontakter".
Sedan vet jag inte vilken utrustning de kräver.
Vissa kräver full utrustning dvs hjälm , skor , handskar , overall osv.
Se sedan till att åka med rätt person!
Åk inte med en vanlig kille som har mycket pengar som köpt en ferrari som kul grej , när det gäller såna här pass snabba bilar så gäller det att killen bakom ratten har koll på vad han gör.

skulle nog aldrig sätta mig i en bil som nån rik idiot bara köpt o tror dom kan köra... har sett en kille här i helsingborg kör en ferrari o vill bara gråta när ja ser han försöka köra den:mad: slirar på kopplingen o han vet inte alls hur man kör:huvet:mad:

men visst hittar man någon som kan köra, så lägger ja mig ner på knä o bönar o ber:rodnar:bow

Last edited:
Catering avd. förmodligen hotell/städ men ev. restaurangen.

sommarjobbade på nordö link/finnlines under gymnasiet samt efter gymnasiet (säsongsanställning + vikariat) Har saknat livet ombord sen jag blev en landkrabba.

Bli sjöbuse på riktigt då! :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back