Dina favorit hojfilmer på Youtube

haha stollar.. förbannat gött ljud :tummenupp

[YOUTUBE-ID]pe7F6cOkQJU[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Med risk för att bli bannad på dubbel livstid, så påpekar jag att jag alltid ansett att racing varv efter varv på bana känns lite andefattigt. Visst tittar jag på banracing, men enduro och "Real roadracing" imponerar mer. Paris-Dakar har fasinerat mig länge och när det flyttade till Chile-Argentina blev det ännu bättre: [YOUTUBE-ID]s-ZRPXyPSiM[/YOUTUBE-ID] Jag vill ha en motorcykelklass i rally!

Med risk för att bli bannad på dubbel livstid, så påpekar jag att jag alltid ansett att racing varv efter varv på bana känns lite andefattigt. Visst tittar jag på banracing, men enduro och "Real roadracing" imponerar mer. Paris-Dakar har fasinerat mig länge och när det flyttade till Chile-Argentina blev det ännu bättre: [YOUTUBE-ID]s-ZRPXyPSiM[/YOUTUBE-ID] Jag vill ha en motorcykelklass i rally!

Ballar av stål och de kvinnor som kör har nog mer stake i kroppen än de flästa män!
:yoparty

Nästan allt? Saknar historik, tekniskt nyskapande, högvarvig tvåtaktare, gammal hjälte, Rossi med stånd. Det kommer här: [YOUTUBE-ID]8k8hJWKIVNs[/YOUTUBE-ID]

Jisses vad han smiskar den där hojen! :yoparty

Har sett för mycket mesigt skit i den här tråden nu.
Så här går det till om man vill burna/drifta på riktigt:
[YOUTUBE-ID]LWjHqJC0StI[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard