Stekarfiks-tråden

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Någon som är småsugen på en fika på stekarfiket (kajfiket i Västerås) idag fredag den 16:e?

Helgen lovar ju mest piss, och det ser onekligen ut som man kanske bör köra lite hoj idag.

Om inget paltande skymtas tänkte jag plocka ut Trippeln och nya hjälmkameran för lite test efter jobbet. Siktar på att rulla ut runt 16:30-snåret och flanera runt omkring V-ås. Jag har lite regeringsjobb att göra efter 18 (läs handla mat osv).

Rotor - Skjut lite på maten, tänkte ta en kaffe på kajen runt halv sex till sexrycket någonstans. :)

Carro - Du hinner, kasta dig på seKshundran nu. gört.

Det blev en stund i solen nere vid kajfiket med "Stekar-SGM" :krama

Nya hjälmkameran funkade fint, ska slänga ihop ett snabbt testklipp senare. 720p i 60fps är inte fel även om 1080p har sin fördel.

Bifogat

• IMG_2021_edit_800px.jpg
    IMG_2021_edit_800px.jpg
    130.9 KB · Visningar: 61
  • IMG_2022_edit_800px.jpg
    IMG_2022_edit_800px.jpg
    159.3 KB · Visningar: 57
Trevligt värre i solen, men vilka kalla vindar...brrr...men jag fick ett par fina turer runt Barkarö, Rytterne, suraåsen. :D

Mysigt med en kaffe i total tystnad med vågskvalp vid kajfiket. Livskvalitet.

Bifogat

• IMAG0043_small.jpg
    IMAG0043_small.jpg
    229.3 KB · Visningar: 41
Fyfan vid halvsex-snåret satt man själv och ryckte ur kammar ur en surgammal Yamaha, medans ni stekte i solen. Fifan :D

:it-konsult :D Du LÄR ju snyta dig och ta dig ut med familjen Espinoza nu, det är vår Emil!

Jag har kört kvällar, mån, tis, ons, och senast för 3 timmar sen! :fakta Om det blir väder imorrn så...

Trevligt värre i solen, men vilka kalla vindar...brrr...men jag fick ett par fina turer runt Barkarö, Rytterne, suraåsen. :D

Mysigt med en kaffe i total tystnad med vågskvalp vid kajfiket. Livskvalitet.

Såg najjs ut:tummenupp

Såg er nog allt, satt på en balkong ovanför er och drack öl

Korven jag och evis såg din lilla posörsväng och hörde lite av den senare med(troligen mot kungsör):D

Det var en riktig posörsväng! Kallt var det iaf, när jag kom hem stod det 2 plusgrader på tempmätaren :D

Känner för posörtur med kaffe idag, kroppen är lite pipig efter crossgenomköraren igår. :hihi Någon hugad?

Back