LMS RR-Träningar 2010

Träning imorgon?

Vädret ska bli super, jag ska till Linköping. Hojen är lastad! Vad kan gå fel?

Vilka kommer?

/ Jens

Träning imorgon?

Vädret ska bli super, jag ska till Linköping. Hojen är lastad! Vad kan gå fel?

Vilka kommer?

/ Jens

jag ska köra! med MYCKET tur kan det bli att man köra Honda imorrn :D
KTM:en är readytorace, precis som vanligt men... men men men ... ska bli kul att köra vad det än blir att köra på!

jag ska köra! med MYCKET tur kan det bli att man köra Honda imorrn :D
KTM:en är readytorace, precis som vanligt men... men men men ... ska bli kul att köra vad det än blir att köra på!

Fint!

Jag monterade ihop igår. Vände på dom redan vända däcken från förra året. Här kommer gå 1,08 så det är inget att slösa på fina däck!

/ Jens

Fyller släpet med däck och tänker vara där för att Bomba :tummenupp

Är det någon som förresten vill köpa ett sprillans nytt framdäck Pirelli SC1 slicks?
Måste ju tävla på mönstrat i år :näsblod

/Nitrous

:D jo hörde det.
Men du ska inte köra omkull bara köra fortare :banana

I år har jag inte lagat något annat än mekaniska fel. Tillåme den gröna silvertejpen är kvar sen förra året.

Förra året var det stiligt som fan med lack och grejer. Jag badade i olja och leca efter 10 varv då...

I år ska jag vara ratbike-snabb!

/ Jens

I år har jag inte lagat något annat än mekaniska fel. Tillåme den gröna silvertejpen är kvar sen förra året.

Förra året var det stiligt som fan med lack och grejer. Jag badade i olja och leca efter 10 varv då...

I år ska jag vara ratbike-snabb!

/ Jens

Hmmm hmmm... "I år har jag inte lagat något annat än mekaniska fel" är det du som har lagat??? :hihi

// O

Jag kommer ner och viftar med flaggor imorgon.
Måste få mig en dos av blårök och brummande....

Jag dyker upp, förutsatt att hojen vill, men annars dyker jag upp ändå. :)

Såg förresten att jag var uppsatt på ett par flaggningar myyycket längre fram än min planering sträcker sig. Spännande. Vem har varit full? Utesluter i princip inte att det kan ha varit jag, men då måste det ha varit ordentligt. :fyllisar

Och vaddå "behövs två till" förresten. :mad: Förväntas jag bara sitta småfull i ett hörn av kuren och vinka åt hojarna som passerar eller?

Vänta nu, det låter ju inte så dumt ändå. :)

Last edited:
Jag dyker upp, förutsatt att hojen vill, men annars dyker jag upp ändå. :)

Såg förresten att jag var uppsatt på ett par flaggningar myyycket längre fram än min planering sträcker sig. Spännande. Vem har varit full? Utesluter i princip inte att det kan ha varit jag, men då måste det ha varit ordentligt. :fyllisar

Och vaddå "behövs två till" förresten. :mad: Förväntas jag bara sitta småfull i ett hörn av kuren och vinka åt hojarna som passerar eller?

Vänta nu, det låter ju inte så dumt ändå. :)

Full eller korkad, välj själv! :)

Naturligtvis är det jag som varit framme. :rolleyes:

Denna "Mårten O" som det refereras till på hemsidan avser Mårten Ossman, en ny funkis som ska skolas in, därför behövs två till. Du får gärna vara en av de två andra, gärna lite småfull.

Att jag lyckades glömma bort att ditt efternamn börjar på O...

Ses i morn!

Prognosen säger SOL och lite moln.
Den lokala sommarvärmen kommer att vara 8-11 grader!
:banana

Jippie!

Back