Lämnar över......

Henke

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå med 167hk -06:a
Har sedan länge funderat över att lämna moderator uppdraget bakom mig.
För er som är som inte har hängt med så länge så var det jag som såg till att RoH hamnade på sporthoj.com.
Då fanns det endast enstaka "subforum" på SH, ROH och Radical Riders som vi körde mycket med då, hade sina egna sidor (roh.se) Detta var i början av 2003.

Skitsamma, blir med stor säkerhet ytterligare 1 sabbatsår vad det gäller hojkörning för min del, men visst kliar det gött i fingrarna.

Vad det gäller moderator uppg. så tycker jag att en MOD, skall vara ute ibland folket, känna till de flesta mm.
Nu är jag endast ett namn för många här, jag känner inte många av er heller så som jag gjorde innan.

From. nu så tar VBK över min plats.:tummenupp
Har ni några problem med det så är detta mitt val, och tjabbet skall riktas till mig.

Kommer fortfarande hänga här och troligtvis så har inte kört min sista TT heller.

Rock on:rock

/Henke

Tack Henke för det du gjort.

Som sagt, hoppas att du inte försvinner från forumet och snart är tillbaka med hoj igen.

Tack för den här tiden, trots att jag inte känner dig sådär väl... Får hoppas du kommer tillbaka :) :tummenupp VBK är ett bra val till moderator :tummenupp

Har aldrig träffat dig eller pratat med dig innan,men jag hoppas ändå att du kommer tillbaks med hoj så snart som möjligt.

Och till VBK,,Grattis till nya tjänsten,,nu kommer du alllddriiiig ha tid att köra hoj längre :pannkyss

Henke skrev:
Skitsamma, blir med stor säkerhet ytterligare 1 sabbatsår vad det gäller hojkörning för min del, men visst kliar det gött i fingrarna.
Ja visst rycker det =( men det blir sabbatsår för mig även detta år =(

Vadå "inte känner folket"...!! Kommer nog ihåg våra turer, du med VTR och jag med TLs:en (min var ju bättre :krama).

Vem är VBK?

Jaja... jag skall försöka gazza TT oftare igen :huvet

Ses kanske på något fik Henke :tummenupp

Vadå "inte känner folket"...!! Kommer nog ihåg våra turer, du med VTR och jag med TLs:en (min var ju bättre :krama).

Vem är VBK?

Jaja... jag skall försöka gazza TT oftare igen :huvet

Ses kanske på något fik Henke :tummenupp

TL´en bättre? Host.. host,.........styrdämpare..host...host...åker.....:krama

Fik, nja, kommer med ny hoj vad det lider...

Tack för all tid du lagt på RoH Henke och du har helt rätt, som moderator bör man känna till en del av folket.
Bra val att VBK tar över stafettpinnen! Bara tokmasen inte får hybris nu...

Tack för all tid du lagt på RoH Henke och du har helt rätt, som moderator bör man känna till en del av folket.
Bra val att VBK tar över stafettpinnen! Bara tokmasen inte får hybris nu...

Tokmas en gång till och du kan bara surfa Zatzy:mad:

Use the force VBK hörde jag i natt:D

Troll kanske.....

Nä dom är elaka satyg som man inte vill ha att göra med:rolleyes:

Nä dom är elaka satyg som man inte vill ha att göra med:rolleyes:

Lita allvar då.
Henke är "UR" RoH med några fler, och har gjort ett utmärkt jobb. Men som han själv skriver så behövs folk som är aktiva ute.
Jag tänker inte sitta och moderara för modererandets skull utan är ett komplement till WW.

Krille

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger