Var det du???

Röd fireblade 08-09? I jeans och spöregn upp och ner och tillbaka igen vasaplatsen. 20 - 20.30. Var de du?

Last edited:
Stor glidarklump, regnställ samt 2 meter stående bokhylla på R40 i regnet. Var det du? :yoparty:banana:fyllisar

SH-hoodie på Preem Gårda efter midnatt igår. Kom inte ihåg vad det stod för namn men det var en slogan med en smajli i vill jag minnas. Var det du?

Grön ZX10R (04-05?) med lång pilot iklädd vittsvart ställ vid Statoil Munkebäck runt luchtid? Såg så jävla gött ut att jag var tvungen att gå till systemet och köpa drick för att dränka mina sorger. :hihi

Såg även en svart KTM 950SM (?) vid Deniz pizza precis nu vid 14:15. Många hojar ute nu. :gnissla

JIPPO är ute och gasar Yamaha på min gata och motardpojkar ute och brötar istan.
Nog har våren kommit till Gbg nu.:banana

En Honda repsol blåste förbi mig vid rambergsvallen och upp på slangen mot eketrägatan, jag drog av mot svartedalen..Mörk Shoeihjälm o vita sneakers..Du?

Vit bmw? hoj kom farandes på bakhjulet i runt 110 km/h på e6 södergående vid bäckebol idag runt 11:45, var d du?

Svart ducce 10/1198 på suraåsen idag runt halv 3 sisådär, oerhört god smak vad gäller hoj! :D

Nyheter
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026