DONK - vad fan är det?

Det är inget fel med att vara fördomsfull.

Så länge man har rätt oftare än man har fel.

Fördomar spar tid!

Jag tror att du sparade en jävla massa tid...

Om jag mycket fördomsfullt antar att alla manliga hårstylister är Gay så har jag rätt i 95% av fallen och fel i 5% av fallen.

Varför ska jag då gå omkring och tro att alla manliga hårstylister är hetrosexuella och ha fel i 95% av fallen?

Fan vad du är träffsäker ibland :D

Låter ungefär typ som sån där zatzymusik, biltrance alltså.
Usch blä och fyhelvete, jag hade massa att skriva om det här men har blivit tillfälligt paralyserad.

Jävla skit.

Last edited:
Det är inget fel med att vara fördomsfull.

Så länge man har rätt oftare än man har fel.

Fördomar spar tid!

Jag tror att du sparade en jävla massa tid...

Om jag mycket fördomsfullt antar att alla manliga hårstylister är Gay så har jag rätt i 95% av fallen och fel i 5% av fallen.

Varför ska jag då gå omkring och tro att alla manliga hårstylister är hetrosexuella och ha fel i 95% av fallen?

så du tror att av alla manliga barberare är 95% gay,,,tror du på det hårt så måste du va 1 av sveriges största idioter

så du tror att av alla manliga barberare är 95% gay,,,tror du på det hårt så måste du va 1 av sveriges största idioter

Det räcker om 51% är det.

Då har jag fortfarande rätt oftare om jag förutsätter att dom är fikusar hela bunten.

Givetvis finns det undantag, jag känner en.

Haha, fiffan vilka jävla adidaslodare! :D

Utanför London verkar inte vara lönt att åka.

.......... tändkulefantast!

Precis! :D Förutom alla sporthojsåkande bögpolare så har jag även två som är tändkulefantaster, de två betraktar dock min 850 kilos tändkula som lite fjollig, de två andra brinner nämligen för varsin museal bogserbåt i mint kondition, med cylindrar som stora som kakelugnar. Så Guw är faktiskt lite misstänkt, han hobbytallar ju regelbundet på ngn landbaserad hembygdständkula har han erkänt.

Själv känner jag dock ingen hårfrisör som är "familjemedlem". Men det kan ju bero på att jag justerar min minimala täckning medelst en 3 mm:s hårtrimmer från Clas i Sjön

Så Guw är faktiskt lite misstänkt, han hobbytallar ju regelbundet på ngn landbaserad hembygdständkula har han erkänt.

Tja, vill nån generalisera tänkulehobbyn så kan jag leva med misstankarna.

Vad värre är så snubblade jag och en jobbarkompis in på en studentpub som tydligen hade någon slags kväll för alternativa sexualiteter.

Musiken var dock hyfsad så vi stannade kvar, några oljiga tändkulesnubbar hittade vi dock inte, mest genusvetare och annat skumt folk.

Du får börja klippa dig på salong Jörgen, det är där puddingarna finns!

Tja, vill nån generalisera tänkulehobbyn så kan jag leva med misstankarna.

Vad värre är så snubblade jag och en jobbarkompis in på en studentpub som tydligen hade någon slags kväll för alternativa sexualiteter.

Musiken var dock hyfsad så vi stannade kvar, några oljiga tändkulesnubbar hittade vi dock inte, mest genusvetare och annat skumt folk.

Du får börja klippa dig på salong Jörgen, det är där puddingarna finns!

Ja speciellt landbaserade tändkulor är ju lite tveksamma igentligen:va De brukar ju ha ekrade svänghjul, jag har tom sett med svängda ekrar, ja tom med krussiddulliga motortassar:trixie

Vi startade Gaytek när jag gick på KTH, fast vi koncentrerade oss mest på att festa ordentligt. Fast ibland var jag på gaypubbarna på dagcentret (Universitetet) Fast där var det mest juridikstuderande:confused: Kanske gillade stämningen... Men det var kul där med.

Min konsensus är att jag också har fördomar, men vad gäller bögeriet så bör man ta följande i beaktning. Det är ganska svårt att se läggningen på en person. Därför är det inte så förvånansvärt att de personer vars manéer undanröjer alla tvivel, också kommer blir normativa för hela gruppen.

Ja speciellt landbaserade tändkulor är ju lite tveksamma igentligen:va De brukar ju ha ekrade svänghjul, jag har tom sett med svängda ekrar, ja tom med krussiddulliga motortassar:trixie

Vi startade Gaytek när jag gick på KTH, fast vi koncentrerade oss mest på att festa ordentligt. Fast ibland var jag på gaypubbarna på dagcentret (Universitetet) Fast där var det mest juridikstuderande:confused: Kanske gillade stämningen... Men det var kul där med.

Min konsensus är att jag också har fördomar, men vad gäller bögeriet så bör man ta följande i beaktning. Det är ganska svårt att se läggningen på en person. Därför är det inte så förvånansvärt att de personer vars manéer undanröjer alla tvivel, också kommer blir normativa för hela gruppen.

Och förmodligen tvärt om också. Att många homosexuella väljer att vara lite "fjolliga" (ghej) för att slippa förklara. Jag har länge trott att HBTarrangemang drar till sig mer kulturvetare och annat pack än individer ingående i målgruppen. Det är lite heftitt att umgås med hbter så att folk ser hur liberal och vidsynt man är. I min mening lika fjantigt som att undvika dem. Tror jag.

Tändkulebåtar är skiten. :fakta Tjoff-tjoff-tjoff. Blanda inte ihop det med hårstylister. :gnissla

Rave är något för tändkulefantasten i tråden.

Det dansas ju tydligen i dieselångor/avgaser nuförtiden

Ja det är de nya generationerna.. Själv gillar jag all typ av musik och musikstilar...

Vilket gör det så perfekt vart man än reser!.

Vare sig man vill lyssna på Folkmusik på en irländsk bar eller går på Wigan Pier i England och lyssnar på " Donk " eller går på en underground fest med Dark Ambient hehe !...

It's all good.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...