Samåkning Skövde

Dratt första svängen med SPORTHOJEN hehe, va förbannat gött. Inte kallt alls, såg några nervösa bilister, "hinner ja, hinner" haha.
LÖrdag ser ut att bli gött, nån som e sugen på en sväng då??

Det kan man också kalla det, posöhojen i synnerhet men sporthojen i allmänhet!

Det är väl tur att det finns någon sporthojsåkare på detta sporthojsforum:mad: ;)

Håller på dig. :glömdet
Hur går det med konverteringen av r6:an ?

Bifogat

• Skärmklipp.gif
    Skärmklipp.gif
    34.9 KB · Visningar: 32
Dratt första svängen med SPORTHOJEN hehe, va förbannat gött. Inte kallt alls, såg några nervösa bilister, "hinner ja, hinner" haha.
LÖrdag ser ut att bli gött, nån som e sugen på en sväng då??

trevligt, jag hade gärna åkt men får vänta till nästa helg, ställt ventilerna idag och ska plocka ihop hojen i lugnt tempo de närmaste dagarna.

19april är Triumph roadshow i laxå, funderar på att åka dit om värdet bjuder.

Håller på dig. :glömdet
Hur går det med konverteringen av r6:an ?

Skönt, börjar faktiskt känna mig väldigt ensam :)

Konverteringen går bra, investerade i en fin extra tank igår som skall lackas röd. Sedan är det bara att plocka av kåpor & tank som sitter på nu & montera på den röda uppsättningen + kraschpuckar för motor & sving. :)

Skönt, börjar faktiskt känna mig väldigt ensam :)

Konverteringen går bra, investerade i en fin extra tank igår som skall lackas röd. Sedan är det bara att plocka av kåpor & tank som sitter på nu & montera på den röda uppsättningen + kraschpuckar för motor & sving. :)
hej ska du ha r6 som en banhoj. har ni nån åktur planerad än som man kan va med på :va

hej ska du ha r6 som en banhoj. har ni nån åktur planerad än som man kan va med på :va

klart du ska med och åka Roger, och vi komma över till erat håll.
såg att du ska på Elmia imorrn, samma här, reportageresa.

Hej!

Ja, men inte en renodlad banhoj utan den kommer även gå på gatan. :)
Självklart är du välkommen att vara med på våra turer. Bara att hålla koll i tråden när det blir dags!

klart du ska med och åka Roger, och vi komma över till erat håll.
såg att du ska på Elmia imorrn, samma här, reportageresa.
ja jag kan hjälpa dig å skriva nått bra:),blir det bara lite torrare ska vi åka från läckö till vänersborg på bara små vägar:yoparty

Hej!

Ja, men inte en renodlad banhoj utan den kommer även gå på gatan. :)
Självklart är du välkommen att vara med på våra turer. Bara att hålla koll i tråden när det blir dags!

Kanske hade varit något för dig?
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=40701

ja jag kan hjälpa dig å skriva nått bra:),blir det bara lite torrare ska vi åka från läckö till vänersborg på bara små vägar:yoparty

Blir nog en körning i slutet av april till götet, då är det bara att haka på.
/Per

hörrö judas.. vad är det för jäkla bilder du skickar upp :arsele :D

Hehe bara lite sugen på en riktig hoj igen. :D

Last edited:
Parafanghi Posteriore Cupolino Warrior Tamponi Warrior

1490_6.jpg

1505B_6.jpg

Clicca sulla fota per ingrandire
1522_6.jpg

Last edited:
Premiär tur idag riktigt gött! :D lite mycket grus på vissa ställen men annars perfekt. Nån som är sugen på en tur imorgon om det är bra väder?

trevligt, jag hade gärna åkt men får vänta till nästa helg, ställt ventilerna idag och ska plocka ihop hojen i lugnt tempo de närmaste dagarna.

19april är Triumph roadshow i laxå, funderar på att åka dit om värdet bjuder.

Då blir d en annan da. Ja måste också egentligen pilla med hojen, framhjulet är ju fortfarande skevt, måste få bort det å byta fälg. Nått du kan hjälpa till med? Behöver ett framhjulsstöd så man kan lossa skiten.

Då blir d en annan da. Ja måste också egentligen pilla med hojen, framhjulet är ju fortfarande skevt, måste få bort det å byta fälg. Nått du kan hjälpa till med? Behöver ett framhjulsstöd så man kan lossa skiten.

Hur gick det, går det o använda min gamla fälg eller fick du skaffa en ny?
Jag har precis kryat på mig efter en grym influensa så jag skjuter min premiär lite på framtiden tills man är hundra pigg.
Ska promenera bort o inspektera nya garageplatsen strax, alltid något :)

Hur gick det, går det o använda min gamla fälg eller fick du skaffa en ny?
Jag har precis kryat på mig efter en grym influensa så jag skjuter min premiär lite på framtiden tills man är hundra pigg.
Ska promenera bort o inspektera nya garageplatsen strax, alltid något :)

sluta simulera nu.. ut och skruva färdigt skrotet =)

framhjulsstöd har jag ja och det kan du använda, men det är hos Cagivamannen nu, tar hem det nån dag.
hjälp, ja vad ska göras, har du en annan fälg?

precis hemkommen från Elmia, riktigt kul.

Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back