Inhägnat område att övningsköra på

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Någon har berättat för mig innan, men jag kan tusan inte minnas vem, eller var? :rodnar

Kommer ha min första lektion med Paula imorgon, men behöver någonstans att vara. Det måste vara inhägnat då paula inte är godkänd som handledare.

Icalagerts parkering har jag fått som förslag innan, det fungerar inte då grinden är låst.

Finns det några andra ställen i Hbg?

Ska du bara köra runt och runt så finns där många ställe att köra på ostört örby ner vid fotbolls planerna är där en stor p-plats som man kan ligga och tränna på!

Last edited:
det ligger ute mot råå....

jag brukar sj leka där det e kanon och oftast tom parkering kan hända det står någon bil där

Last edited:
Trist om du blir tagen för olovlig körning när du är så nära nu. Kanske borde fixat ett par handledare att köra runt med istället.

Trist om du blir tagen för olovlig körning när du är så nära nu. Kanske borde fixat ett par handledare att köra runt med istället.

Har en godkänd ledare, två till på g :tummenupp

**** får inte lov att vara min handledare (för få år med kortet), men jag vill ändå ha dennas hjälp. Därför jag vill ha ett inhägnat område.

Last edited:
En ide annars e ju att både Paula och din handledare är på plats.Då spelar det ju ingen roll om polisen mot all förmodan skulle komma fram o undra en massa :)

Den kombinationen kommer också utnyttjas. Dock finns det inte möjlighet till det alltid därav att jag vill ha ett inhägnat område.

Last edited:
Ja, då räcker det länge med att lära sig grunderna, då är det ju inte SÅ noga var ni är eftersom ni alltid kan flytta er fort om ni skulle vara i vägen för eventuell trafik.

Den kombinationen kommer också utnyttjas. Dock finns det inte möjlighet till det alltid därav att jag vill ha ett inhägnat område.
Inhägnat (asfalterat) område brukar ju oftast vara låsbart område.
Hoppas någon kan ordna något till dig.
När jag var liten grabb fick kohagarna (de var ju inhägnade) duga.:)

hmm där är vid bageriet på berga kom jag på, dock står grinden alltid öppen, men inhägnat och asfalterat är det.

Har varit handledare till många men har lite kort med tid anars hade jag ställt upp men det är inga problem att köra där ute och om Polisen skulle komma som är en chans på en halv % av 100 så kollar dom inte för du är så långt från annnan trafik så dom skulle inte bry sig!

Har varit handledare till många men har lite kort med tid anars hade jag ställt upp men det är inga problem att köra där ute och om Polisen skulle komma som är en chans på en halv % av 100 så kollar dom inte för du är så långt från annnan trafik så dom skulle inte bry sig!

Är det ditt hus som Swedbank försöker sälja?

*/ ?>
Nyheter
Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger