Hyra ut garage

bluerider

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2010
Hoj
yamaha r6
Hejsan !
funderar på att skaffa/bygga ett garage för uthyrning.
Vad är normalpris per hoj i månaden i värme garage ?

Nu vet jag ju inte vart du bor, men frågan brukar nog för det mesta vara "Vad kan du inte ta ut för uthyrningen?". Garage och P-platser i allmän i större städer brukar ju vara ett helvete att få fixat om man inte vill stå i en kö i halva ens liv :va :)

Men jag har iaf ett garage på G här i Varberg för min del, verkar landa på 150-200 kr/månaden, men då är ägaren en polares farsa som är medveten om att jag är en fattig student, så 400-600 kr/mån lär ju iallafall inte vara något ovanligt eller oförskämt att begära.

Nu vet jag ju inte vart du bor, men frågan brukar nog för det mesta vara "Vad kan du inte ta ut för uthyrningen?". Garage och P-platser i allmän i större städer brukar ju vara ett helvete att få fixat om man inte vill stå i en kö i halva ens liv :va :)

Men jag har iaf ett garage på G här i Varberg för min del, verkar landa på 150-200 kr/månaden, men då är ägaren en polares farsa som är medveten om att jag är en fattig student, så 400-600 kr/mån lär ju iallafall inte vara något ovanligt eller oförskämt att begära.

trelleborg bor jag. Hade tänkt mig att hyra ut för vinterförvaring.
Kollar på en "bygg sats" med värme, larm. Man kan få in en hel del hojar i bara ett av garagen.(där kommer vara 3 garage som ligger på 75kvm var.
Vet inte hur eftertraktat det är igentligen men om folk runt trelleborg skulle vilja vinterförvara så kan det ju inte vara nåt problem att ha hojen där med.

Smäll upp skiten i Lund och du har det uthyrt direkt.

Vore jag dig skulle jag ta ett fast pris för hela vinterförvaringen. Du får väl göra en kalkyl räkna baklänges för att se var du går jämt ut och jämföra det med vad vinterförvaring kostar på annat håll t ex mc-firmor.