Mycket stölder... Upp med privata

NÄR kommer det privata upp igen? Börjar lessna - idag skedde nämligen ännu ett stöldförsök :mad:

just därför sa jag inget mer än att det har hänt igen... spelar ingen roll vem som blev utsatt eller om/vad som togs... men står fast vid att vi borde ha upp ett privat forum igen.

Bara en tanke i allt det här. Jag skriver detta med tanke på er egen säkerthet.
Tänk på att det har kommit en del nya kriminella nätverk, som till stor del består av folk som kan reagera med väldigt stora mängder våld mot personer som motverkar deras syften. Eftersom det är bevisat att ett av de här gängen sysslar med saker som kakstölder så är det inte alls omöjligt att hojstölder ingår i deras verksamhet.

Tänk på att dom kan vara beväpnade och dom bryr sig inte särskilt mycket om människoliv.
Den egna säkerheten måste alltid gå först.

snubben vet vad han pratar om.

NÄR kommer det privata upp igen? Börjar lessna - idag skedde nämligen ännu ett stöldförsök :mad:
Men herrejesses, tror du på allvar att en privat forumdel förhindrar stöldförsök? :confused:
Och om du vill ut o jaga tjuvar så är det väl inget som hindrar att du drar ihop ett gäng via PM, fejsbook, msn eller sms?

Men herrejesses, tror du på allvar att en privat forumdel förhindrar stöldförsök?
Och om du vill ut o jaga tjuvar så är det väl inget som hindrar att du drar ihop ett gäng via PM, fejsbook, msn eller sms?
Word! , Sen så förstår jag inte varför den person utan hoj är mest angelägen om att få stopp på stöldförsöken :)

Men herrejesses, tror du på allvar att en privat forumdel förhindrar stöldförsök? :confused:

Nej jag tror inte att en privat forumdel förhindrar stöldförsök, men det underlättar definitivt att ha ett ställe att diskutera privata frågor på, lägga upp info om stölderna osv. Tack vare det privata kunde informationen spridas till rohare - utan att apor fick nys om det - och ett flertal hojar kunde hittas. Sedan när är du så anti det privata? Helt OK att tycka att det är löjligt, men då är det bara till att låtsats som om det inte finns - blir inte enklare än så.

Word! , Sen så förstår jag inte varför den person utan hoj är mest angelägen om att få stopp på stöldförsöken :)

kul att du är igång igen. finns många på forumet som är utan både hoj och kort, men uppskattar att jag blivit utvald att hacka på. du förgyller min tillvaro .:banana

Tycker det börjar låta mer och mer som en personlig vendetta, ett privat forum stoppar inte stölderna eller försöken till dom. Folk som vill sno hojar vet nog hur dom ska hitta dom UTAN ROHs forum.

men lägg av, det spelar väl ingen roll om man e utan hoj, mellan hojar, eller ska skaffa hoj.

tycker bara dina försök att snacka skit / smutskasta satanja konstant bara är löjliga.

kom över på film ikväll o snacka lite skit i stället, så slipper du känna dig utanför :krama

men det underlättar definitivt att ha ett ställe att diskutera privata frågor på

Varför diskuterar man privata frågor på internet och inte med dem man vill personligen?
Varför låtsas som att det är för att förhindra mc-stölder?
Vore detta grejen hade all info lagts upp så att alla kunnat läsa det, för inte kan 10st eller hur många ni nu är, varav några tjejer som absolut inte skulle hoppa på en som snor hoj, kunna hindra stölder mer än vad alla tillsammans skulle kunnat?

Och att sen tro att knarkarna och snorungarna som stjäl hojarna i stan bryr sig om eller blir rädda för "er" är absolut inte sant.

Personligen hade jag velat veta eventuella tips om min hoj blivit stulen, resten hade tagits hand om. Och jag håller gärna ögonen öppna och hör mig för om infon kommer ut till samtliga, lite svårt annars när det bara är räddningspatrullen som skall ha tillgång till det.

Varför diskuterar man privata frågor på internet och inte med dem man vill personligen?
Varför låtsas som att det är för att förhindra mc-stölder?
Vore detta grejen hade all info lagts upp så att alla kunnat läsa det, för inte kan 10st eller hur många ni nu är, varav några tjejer som absolut inte skulle hoppa på en som snor hoj, kunna hindra stölder mer än vad alla tillsammans skulle kunnat?

Och att sen tro att knarkarna och snorungarna som stjäl hojarna i stan bryr sig om eller blir rädda för "er" är absolut inte sant.

Personligen hade jag velat veta eventuella tips om min hoj blivit stulen, resten hade tagits hand om. Och jag håller gärna ögonen öppna och hör mig för om infon kommer ut till samtliga, lite svårt annars när det bara är räddningspatrullen som skall ha tillgång till det.

Det handlar om att förebygga. Och att dela med sig av all info till alla personligen skulle ta hur lång tid som helst.

I'll rest my case now. ORKAR inte dividera med er.

Eftersom det är bevisat att ett av de här gängen sysslar med saker som kakstölder så är det inte alls omöjligt att hojstölder ingår i deras verksamhet.

Jag vet att det tycks att man inte ska skratta år så allvarliga saker, men har någon sökt på Black Cobras på Wickipedia:
Citat:
-Enligt svensk och dansk polis ägnar sig Black Cobra bland annat åt narkotikahandel, våldtäkt av män, utpressning, mordförsök, hot, kakstölder och vapenbrott.
Slut citat.

Bäva månde H-A och Bandidos:D

Kan ingen bara ge en kort, konkret, förklaring på hur ett privat forum på SH _FÖREBYGGER_ hojstölder? Så borde diskussionen vara slut....dvs om det nu kan komma ett sådant svar...

Jag vet att det tycks att man inte ska skratta år så allvarliga saker, men har någon sökt på Black Cobras på Wickipedia:
Citat:
-Enligt svensk och dansk polis ägnar sig Black Cobra bland annat åt narkotikahandel, våldtäkt av män, utpressning, mordförsök, hot, kakstölder och vapenbrott.
Slut citat.

Bäva månde H-A och Bandidos:D

Kan bara säga att dom är skvatt galna, vilket också bevisas av vad dom ägnar sig åt.

nu är jag inte så insatt, men jag tror att RoH kan förebygga mer stölder än "RoH" faktiskt. ju fler desto bättre.

sen kan man ju gruppera människor också, t.ex. dom som vill slåss i ena gruppen, dom som vill hålla utkik i ena gruppen, osv, osv. alla är vi duktiga på olika saker helt enkelt.

och vill man ha en försäkring mot stölder, men samtidigt kanske måste betala ett lite högt pris kan ju kanske ansluta sig till en grupp som t.ex. Bandidos, Hells Angels eller liknande. i skåne finns det några grupper att välja på så det är bara att forska i det hela och komma fram till vad man är ute efter tror jag.

nu är jag inte så insatt, men jag tror att RoH kan förebygga mer stölder än "RoH" faktiskt. ju fler desto bättre.

sen kan man ju gruppera människor också, t.ex. dom som vill slåss i ena gruppen, dom som vill hålla utkik i ena gruppen, osv, osv. alla är vi duktiga på olika saker helt enkelt.

och vill man ha en försäkring mot stölder, men samtidigt kanske måste betala ett lite högt pris kan ju kanske ansluta sig till en grupp som t.ex. Bandidos, Hells Angels eller liknande. i skåne finns det några grupper att välja på så det är bara att forska i det hela och komma fram till vad man är ute efter tror jag.

Ironi är svår att få fram genom skrivet ord utan användande av ironoska smileys.

Alternativt menar du allvar när du skriver att RoH ska ansluta sig till HA eller liknande och då har du kommit helt fel. Det kommer under inga omständigheter att hända. Inte en chans.

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back