Skriv-vad-du-vill-tråden

Jo det är ju sant... men det skulle ju sitta rätt bra om det dök in 200k på kontot som man fick spendera på nåt ovetttigt istället...
Elelr ja.. iaf istället för att fylla alla bottenlösa hål som finns i ekonomin..

Mmm, frågade frun om det gick bra att jag kom hem lite sent... skulle bara förbi Honda City först... de har en CBR1000RR 08:a där som var rätt fin. :gnissla
 
Wohoooo!!! Idag blev det hojpremiär för i år! :D
Körde in till stan och vände vid sergels torg och sen hem igen, fick bakhjulssläpp 4ggr men fan vad underbart det var. :)
Stekte en bilfan på E4:an också som ville visa sig lite stursk. Mohahaha
 
sträckalitepåsig:fakta

lönevecka..mmmmååndag också..

och bonus utbetalningsvecka..grymt..:yoparty:yoparty
 
Såg min första hoj ute på vägarna för i vår idag! :)
Avfarten vid Häggvik tror jag det var....

Idag mötte jag och min kollega en gammelHonda på vägen mot Kobuleti, blev inte ett dugg sugen alls....:confused:

Kan nog bero på den trevliga lilla matföriftningen:zpy:zpy vi åkte på när vi bodde på 5 stjärningt hotell...

Allt e möjligt i Georgien....
 
Såg min första hoj ute på vägarna för i vår idag! :)
Avfarten vid Häggvik tror jag det var....

Ok, kunde varit jag om det hade varit närmre stan än häggvik... jag körde av E4:an vid sollentuna.

Annars så såg jag en Prillan73 idag... ganska säker på det... i Potatiströja i Stinsen. :)
Hade gått fram och sagt hej om inte David (sonen) satte fart åt andra hållet där rulltrapporna var.
 
Ok, kunde varit jag om det hade varit närmre stan än häggvik... jag körde av E4:an vid sollentuna.

Annars så såg jag en Prillan73 idag... ganska säker på det... i Potatiströja i Stinsen. :)
Hade gått fram och sagt hej om inte David (sonen) satte fart åt andra hållet där rulltrapporna var.

Ja det kanske var var vid Sollentuna.....runt halv 6 typ ca.....

Jo, hon var i Stinsen!! :)
 
Helt otroligt, men i förrgår så körde jag hoj, det blev lite väl varmt i nya allvädersjackan och underställ... idag var det nästintill isbroddar som gällde vid morgonpromenaden med hunden.
 
Ja imorse var det kallt. Minus 9 grader igen..

Fy för denna helvetesvecka..
Står på Älvsjömässan hela veckan.
Börjar kl 09,00 varje dag och slutar in på morgontimmarna varje natt..
Blir en slitig vecka.. :mad:
Tur att NordBygg bara är vartannat år.

Jaja,, ska någon in dit är det bara att komma förbi och hälsa i
Monter A39:20. :yoparty
 
Vad i helvetesjäklasatansbajsväder är det här.... Vem beställde minus o massa snö???

Jag vill ha våååååååååååååår... *morr*

*frökenpositividagverkardetsom*
 
Samma här...
Kände mig nästan lite stressad med att få ihop hojen i förrgår...
Det gick över i går morse... Rätt friskt...
 
:va Tror de verkar som vår i dag igen :)
Så sluta klaga de kom ju bara lite snö i går för att påminna om
att vi bor i ett land med vinter :D :rolleyes:
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top