Sänka bränsleförbrukningen

Först trodde jag det var fejk, men sen såg jag att en kille i vit labbrock har varit inblandad, då måste det vara sant.

Kombinerar man med magneter på bränsleledningen och någon insats i luftburken så är man nog nere på 0.2 liter/milen. :banana

Man borde montera cigtändaruttag på hojen. En sådan här makalös manick skulle lätt öka räckvidden med 100 meter per tank.

Först trodde jag det var fejk, men sen såg jag att en kille i vit labbrock har varit inblandad, då måste det vara sant.

Kombinerar man med magneter på bränsleledningen och någon insats i luftburken så är man nog nere på 0.2 liter/milen. :banana

Hehe säkert :D

Blev lite besviken när jag såg att syftet med denna högteknologiska spänningsstabilisator var att ge bättre gnista. Men som tur är, så skall den även fungera på dieslar. Jag skall köpa. Det måste ju fungera.

jajävlar va dom hitta på! De fanns ju nå piller man skulle stoppa i tanken för nått år sen, vart tog de vägen dom sa tydligen att dom skulle bevisa det vetenskapligt men ja ha då inte hört nå:confused:

jajävlar va dom hitta på! De fanns ju nå piller man skulle stoppa i tanken för nått år sen, vart tog de vägen dom sa tydligen att dom skulle bevisa det vetenskapligt men ja ha då inte hört nå:confused:

books
http://www.ratsit.se/530612YALL00001-Nordiska_Motaloy

Last edited:
en motionscykel kopplad till ett KERS-system, som bonus har ju ens passagerare något att sysselsätta sig med i bilen :D (plus kanske en apa på en minicykel i bagaget)

Det är nu jag hamnar i det här moraliska dilemmat...
- Skall jag tycka illa om de som kränger prylen och ropa på Sverker. Eller skall jag tycka att det här faktiskt för något gott med sig eftersom det är ett relativt billigt sätt att lära korkade personer att tänka efter innan de beställer den här typen av skit!?

- Skall jag tycka illa om de som kränger prylen och ropa på Sverker. Eller skall jag tycka att det här faktiskt för något gott med sig eftersom det är ett relativt billigt sätt att lära korkade personer att tänka efter innan de beställer den här typen av skit!?

Utesluter det ena det andra?

Last edited:
Företaget ja tänker på hette NPB Savings o dom hadde nått piller som löste sig i bensinen o funkade både på diesel o bensin om ja minns rätt. Hittar inte så mycket om dom men deras egen sida funkar inte..:näsblod

Edit: hittade sidan som ja tänkte på http://www.lansmans.se/ffi.htm den andra sidan e för nån kub man sätter på pluskabeln för minskad förbrukning..

Motaloytabletter är coolare.

Du menar att idioter förtjänar att bli av med sina pengar?

Kan inte nån med ett traderakonto anmäla idioten??
Hatar folk som försöker blåsa andra människor... :mad:

Det är knepigt, Tradera bryr sig enbart om annonser som har något som bryter mot upphovsrätt att göra exempelvis chippade Playstation :(

Bedrägerier går att anmäla till konsumentverket/polisen också.

Jag gillade den datoröversatta kinestexten dessutom!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg