Kalmar/Skogstorp gocartbana träningstråd

Wheelie-king

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2003
Hoj
YZR 500 "replica", Gixxer 1000 K7 "Lucky strike", KTM SX 150 -13, Gilera 180 2-takt
Är det några som planerat att träna på Torpet i sommar?

Jag kommer träna på skogstorp i år.
Ser fram mot en säsong utan tjafs om att vi motard åkare förstör banan osv då det hela nu är utagerat inom sektionerna !

Ser vi bara till att skydda våra hojar enligt den framtagna specen vi har ligger på kmkrr.se så är det bara att ut och gasa !'

Vi planerar även för att arrangera en tävling 15 maj hoppas att det finns rookies och elitåkare som är sugna på att komma och gasa på kalmarbanan då ! ?

Mvh Tobbe #79

Ser fram mot en säsong utan tjafs om att vi motard åkare förstör banan osv då det hela nu är utagerat inom sektionerna !

Ser vi bara till att skydda våra hojar enligt den framtagna specen vi har ligger på kmkrr.se så är det bara att ut och gasa !'

Vi planerar även för att arrangera en tävling 15 maj hoppas att det finns rookies och elitåkare som är sugna på att komma och gasa på kalmarbanan då ! ?

Mvh Tobbe #79

gött med tidig tävling. vi blir nog ett gäng från göteborg. vi kommer ju ha en tävling i borås men det är inte förän längre fram. mer budgettävlingar åt folket:tummenupp

Mvh Tobbe #79

Ja det är helt otroligt att gokart sektionerna orkar bråka. Vi orsakade inte en enda skada på banan i borås förra året, medans gokartarna repar upp en hel del.

Tävling 15/5 ska jag försöka vara med på. Dock så tror jag tjejen försöker planera in en liten resa, kan bli så att man är tvungen att prioritera denna för att få köra resten av säsongen :)

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back