TurboJugend
Ny medlem
Av alla jäkla ställen så visar det sig att Mediamarkt har ett hyfsat utbud av vinyl inkl Metallica o skitbandet Nirvana.![]()
Snacka inte skit om Nirvana. Dom är bra. Var det inte du som hade sett dom live förresten? Du gillar dom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Av alla jäkla ställen så visar det sig att Mediamarkt har ett hyfsat utbud av vinyl inkl Metallica o skitbandet Nirvana.![]()
Hade inte mindre än 16st hemma förut, från tidigt 50-tal till sent 70.
Tog mycket plats och var väl inte så där värst kul men snöar man in på något så gör man...
: 16st!?!? 
Att han nämner dem bevisar väll det? Men det passar ju inte direkt med hans image.Snacka inte skit om Nirvana. Dom är bra. Var det inte du som hade sett dom live förresten? Du gillar dom.
Hade inte mindre än 16st hemma förut, från tidigt 50-tal till sent 70.
Tog mycket plats och var väl inte så där värst kul men snöar man in på något så gör man...
Själv köpte jag en md spelare 2 månader innan Jens of sweden mp3orna börja ploppa upp..
Snacka inte skit om Nirvana. Dom är bra. Var det inte du som hade sett dom live förresten? Du gillar dom.
En nackdel med MD är att ljudet är hårdare komprimerat än på CD. Har för mig att en MD har 170mb lagringsutrymme eller något sånt. Vilket iofs fortfarande är mindre komprimerat än mp3. Det fanns även MD-spelare som man kunde lagra och spela upp mp3 på skivorna med.Jag trodde minidisc skivorna skulle så igenom. Men det gjorde dom ju aldrig riktigt. Det sämsta med dom vanliga skivorna är ju att dom blir repiga och det löste dom ju med minidisc.

Dessutom så hade jag en tidig Blaupunkt bilstereo med CD-spelare. Där var man tvungen att stoppa skivorna i plastkasetter innan man stoppade de i spelaren.![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |