kenth ericsson
Ny medlem
Jag kommer...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Japp, han har suttit ett bra tag
sist jag hörde så hade han 76 åtal som väntade... o åklagaren va tött på honom... så nu sitter han tills rättegången e över
Härligt härligt. Hoppas apan får ett långt och härligt fängelsestraff. Sätter en hunka eller tre på att apan inte har svenskt ursprung förresten... ?
Härligt härligt. Hoppas apan får ett långt och härligt fängelsestraff. Sätter en hunka eller tre på att apan inte har svenskt ursprung förresten... ?
vad har ursprung med det att göra?vad e ditt problem???
e du fortfarande mobbad av Hassan & Muhamed i den lokala pizzerian?
Åker tjuven fast så skall denna ta alla konsekvenser.
jag personligen tycker straffen är för låga men det är bara min åsikt
Tjuvar är multikulturella, ALLA stjäll
svenskar som nysvenskar-
kolla bara på Ericsson bossen(läs aftonbladet idag)
vad har ursprung med det att göra?vad e ditt problem???
e du fortfarande mobbad av Hassan & Muhamed i den lokala pizzerian?
Åker tjuven fast så skall denna ta alla konsekvenser.
jag personligen tycker straffen är för låga men det är bara min åsikt
Tjuvar är multikulturella, ALLA stjäll
svenskar som nysvenskar-
kolla bara på Ericsson bossen(läs aftonbladet idag)
Var inte de där nissarna i Landskrona albaner? De har ju orättmätigt stulit Kosovo från er så de verkar ju onekligen vara extra duktiga på att sno i alla fall.
vet att dem är albaner från Kosovo,
störde mig bara på hans uttalande om ursprung.
vet att dem är albaner från Kosovo,
störde mig bara på hans uttalande om ursprung.
Tycker att tjuvarna skall sitta bakom lås o bom i några år
helst utan ps3,data mm mm
det är pga ovan som ingen är rädd att sitta inne
rena lyxen eller?
Det finns ursprung och det finns ursprung. Vissa är värre än andra, så är det bara. Alla vet det. Fast det får man inte säga i Sverige så nu var jag ovanligt hemsk och generaliserande. Fy fan.![]()
kan hålla med dig där
men han drog alla över en kant ..
finns många nysvenskar som mig som sköter sig eller hur?
Sorry om det upplevdes drygt. Men ja absolut, det gör det såklart. Det finns många nysvenskar/invandrare som sköter sig. Har ABSOLUT inget emot invandrare generellt. Bara alla idioter som missköter sig.
Däremot så skulle jag tippa på att 80% av alla såna här brott utförs av invandrare/nysvenskar eller utlänningar. (Observera att jag inte säger att 80% av alla invandrare utför brott... ) Det är en hyfsat jäkla sned statistik mtp att ungefär 10% av sveriges befolkning är invandrare.
Det blir en galet galen statistik som jag är galet trött på att ha.
Sorry om det upplevdes drygt. Men ja absolut, det gör det såklart. Det finns många nysvenskar/invandrare som sköter sig. Har ABSOLUT inget emot invandrare generellt. Bara alla idioter som missköter sig.
Däremot så skulle jag tippa på att 80% av alla såna här brott utförs av invandrare/nysvenskar eller utlänningar. (Observera att jag inte säger att 80% av alla invandrare utför brott... ) Det är en hyfsat jäkla sned statistik mtp att ungefär 10% av sveriges befolkning är invandrare.
Det blir en galet galen statistik som jag är galet trött på att ha.
Så skrika invandrare så fort det handlar om sådant visar bara hur dåligt insatt du är.
Vet ett antal svenskar som också snor grejer från sina hoj bröder och säljer till sina svensson bannan polare som kör bana. Känner man några som kör bana inser man hur mycket stulna delar/hojar som rullar under dem. Så alla bidrar till denna efterfrågan som finns på stulna hojar/delar mer eller mindre.
Räknar inte med att få några plus då den enda och den andra här sitter med stulna grejer medvetet eller omedvetet.
Men vad är värst en pundarhuvud som bara vill sno hojar och köra skiten ur dem för att få lite roligt i tillvaron och känna sig gangsta eller en som köpt ens stula hoj/delar för att kunna köra på bana som en lyxhobby?
Så skrika invandrare så fort det handlar om sådant visar bara hur dåligt insatt du är.
Allt detta är tråkigt oavsett, men med de straffen vi har idag så verkar det inte hindra dessa tjuvar oavsett ursprung.
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |