Rättegång APA-2 15 Mars Hbg Tingsrätt

Status
Ej öppen för fler svar.

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Så, då var det äntligen dags för rättegång mot APA-2

Rättegången går av stapeln den 15 Mars på Helsingborgs Tingsrätt kl. 13.00 - 16.00 i Tingssal 1

Denna APA ligger bakom MINST 8 stölder som jag tagit honom för, men denna rättegången gäller ett annat fall av tillgrepp av MC

Så den som känner sig manad att gå på rättegången, så är ni självfallet välkomna.
Det hade varit extra skoj om alla sin dyker upp, antingen kör hoj dit (kommer i skinnställ) eller har sporthojtröja eller annan mc relaterad klädsel

Tydligen vill tingsrätten att man meddelar innan rättegången om man kommer i grupper större än 10 personer

så ni som har för avsikt att gå, skriv upp er... så ringer jag & pratar med dem.

ses där

mvh Henrik

Last edited:
Jag kommer att vara där Henke. Dags att få upp privata igen. Med tanke på hur många hojar som redan är stulna i Skåne, och snön é knappast borta. Känns som att det kommer att bli en tung säsong, även om Apejäveln själv i bästa fall inte é ute.

Jag vet ju att polisen har DNA efter jävlen när han snodde min hoj och jag jagade honom genom stan på natten. Han tappade ju hjälmen. Borde försöka få dom att öppna det fallet igen:mad:

Det hade varit roligt att gå dit! :)
Kan jobba hemifrån vid behov och kan nog komma loss en eftermiddag hehe
Om inte annat kul att prata lite med alla.

Japp, han har suttit ett bra tag

sist jag hörde så hade han 76 åtal som väntade... o åklagaren va tött på honom... så nu sitter han tills rättegången e över

76 åtal är fan starkt jobbat med tanke på att polisen säkert inte sätter dit honom för 10% av de brott han begått....

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back