Kalmar-tråden

nån isåkning på G i krokarna?
Sugen nu innan isen smälter bort juh -
Bus

Blir så trött.... spenderat 45 min på att skotta fram bilen ikväll. Ställde den i lördags och det var fan inte roligt att gräva fram den. Snöskyfflar finns inte att köpa då de är slut överallt.:huvet
När kommer sommaren... trött på detta nu:mad:

Blir så trött.... spenderat 45 min på att skotta fram bilen ikväll. Ställde den i lördags och det var fan inte roligt att gräva fram den. Snöskyfflar finns inte att köpa då de är slut överallt.:huvet
När kommer sommaren... trött på detta nu:mad:

Nu känns det som om våren är på väg, äntligen!:)

Kommer du att förära oss din närvaro under våren? =)
Tänkte ta ut min hoj inom en vecka:tummenupp

ja, det hade jag tänkt!
måste bara se så jag får ihop den..:gnissla men det fixar jag nog!:tummenupp

i nuläget ser den ut såhär...

Bifogat

• PC220253.jpg
    PC220253.jpg
    236.8 KB · Visningar: 62
Såg en helvit R6/1 idag köra ut ur funkaboområdet => rondellen => söderut på Norra Vägen.
Någon här på forumet?
(Började rycka lagom i gashanden när jag hörde ljudet av en högvarnande 4a.

Vem var det som åkte på bredden å klotade utanför gamla jysk/cheapy idag?? :crash

såg oxå den vita rettan förra veckan....sen en röd/blå/vit cbr600/1000rr med. inte en susning vilka det va. men sugen blev man iaf o gasa lite :)

tänkte kolla lite om intresset för söndags åkningarna. kanske kan flytta det till lördagar i stället? söndagar brukar ju vara en dag man inte brukar må så bra efter ett antal öl på lördags kvällen :P

såg oxå den vita rettan förra veckan....sen en röd/blå/vit cbr600/1000rr med. inte en susning vilka det va. men sugen blev man iaf o gasa lite :)

tänkte kolla lite om intresset för söndags åkningarna. kanske kan flytta det till lördagar i stället? söndagar brukar ju vara en dag man inte brukar må så bra efter ett antal öl på lördags kvällen :P

Abslout, lördagar brukar ju va mycket trevligare att vakna upp på:D
Men är det inte rätt många som jobbar då eller va kom vi fram till sist:va

hehe ja jag vet inte vad vi kom fram till sist :) kan ju vara så men det är ju synd för dom då ;) hehe nej då det va bara en tanke typ iom många krökar ju till det på lördag o sen blir det inte lika stressigt o åka till strand på söndagen med :P hehe kan ju prova o se kanske....

hehe ja jag vet inte vad vi kom fram till sist :) kan ju vara så men det är ju synd för dom då ;) hehe nej då det va bara en tanke typ iom många krökar ju till det på lördag o sen blir det inte lika stressigt o åka till strand på söndagen med :P hehe kan ju prova o se kanske....

Absolut, helt rätt som du säger.... Känns som det kan dröja ett tag innan det blir nåt av hursomhelst, fan vad det suger det här äckliga vita helvetet:mad:

Nyheter
Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar