Skriv-vad-du-vill-tråden

Idag Grattinerar Vi Fabror BussChaffis Thygod på födelsedagen..må han väckas idag av hans hustrus välformade läppar runt..*** GRATTIS gubbfan...:D:arsele:banana:banana:banana:banana:banana


JA MÅ HAN LEVA....JA MÅ HAN LEVA....JA MÅ HAN LEVA UTI HUNDRADE ÅÅÅÅR....JA VISST SKA HAN LEVA....JA VISST SKA HAN LEVA.........JA VISST SKA HAN LEVA UTI HUNDRADE ÅÅÅÅÅÅÅR


:banana:banana:banana:banana:banana:banana:fyllisar:kär:rock:rock:slicka

-------------------


Jaaa just ja....skönt med en till måndag el vad säger pluggen ??:D

Tackar så mycket... och för SMS:et... :D
Jo det var rätt nice att vakna imorse... Sen insåg man ju att det är måndag men men... :hihi

Goooooooooood mooooooooooorning....

O grattis till Thygod... Börjar bli gammal som fan nu... :krama

:skrattaåt
är bara 7½ så TANT kanske inte ska uttala sig så mycket... :tungan
Men tack ändå... :D

Morrn morrn.

GRATTIS THYGOD! Hoppas du får en toppendag.

Tackar... Blir garanterat en lugn dag idag, man blir tydligen lite trött
av att snöplana runt 130 mil... :D

Förresten... Det är mars nu...
Vinter VIK HÄDAN!!!!!!! *asg*

No kidding! Det räcker nu men näe... Hur J*VLA mycket snö som helst juh!
 
:skrattaåt
är bara 7½ så TANT kanske inte ska uttala sig så mycket... :tungan
Men tack ändå... :D

Vadå TANT??
Ska du ha stryk eller.. *morr*:glömdet

No kidding! Det räcker nu men näe... Hur J*VLA mycket snö som helst juh!
Kan säga så här mycket..
På den här billiga tomten som företaget jag jobbar på har köpt snöar det som fan just nu...
Man blir fan deprimerad...
 
Thyg0d:
Du fyller ju år den 29 Februari, :arsele
så du fyller inte alls år idag.. :D

Hoppas du får en trevlig bemärkelsedag ändå. :tummenupp:yoparty
 
gäääääääääääääääääääääääääääääääääääsp...tur man har hemmakontor och inte behöver gå ut..

mer kaffe till folket..:D
 
Tackar för att gratulationer, även tillbaka tagna..
Hade liiiite för mycket igår att göra för att hinna svara...
Men det var ju måndag så... Fast nu är det tisdag och snart helg igen... :hihi
 
Tjoho! Först ett grattinerar i efterskott till farbror Guden! :öl :födelseda :cpparty

Och sen tänker jag inte berätta om min riktigt, otroligt, usla måndag som jag hade. Nöjer mej med att säga att det var fruktansvärd pinsamt och jag gjorde ett fantastiskt dåligt första intryck första dagen på praktiken. :brinnerup :glömdet
 
de klart jag får...jag e ju som folk e mest..:fakta

Mmmmmmmmmm... NEJ! Folk i allmänhet gillar inte måndagar...:fakta

Och sen tänker jag inte berätta om min riktigt, otroligt, usla måndag som jag hade. Nöjer mej med att säga att det var fruktansvärd pinsamt och jag gjorde ett fantastiskt dåligt första intryck första dagen på praktiken. :brinnerup :glömdet

I rest my case!
 
Last edited:
Tackar för att gratulationer, även tillbaka tagna..
Hade liiiite för mycket igår att göra för att hinna svara...
Men det var ju måndag så... Fast nu är det tisdag och snart helg igen... :hihi

Grattis gubben.:krama
Jag ska köpa något fint till dig om sex dagar då jag befinner mig i Thailand !:D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top