Skriv-vad-du-vill-tråden

:banana:banana Härliga 3 meter snö och jag njuter av varenda flinga SNÖ :)
Pulkarejs med två sjuåringar avklarat fler gånger blir de :D
Shopping i Birsta avklarat :)
Slalom mmmmm kanske i morgon om de inte kommer blötsnö :)


:hej å å ha så kul där nere i sthlm i helgen nu :yoparty
 
Mot verkstan och tio olackade kåpset..........
Runk.:mad:
 

Sundsvall??
Det är ju rena södern... :umeå
Passerade där 16:00 igår... 19:50 anlände vi i Umeå..
FY FAEN vilken snörök det var efter ö-vik..
Fick ta rygg på en långtradare och hoppas på att han inte tvärnita..
Annars så såg man inte vägen överhuvudtaget..

Mot verkstan och tio olackade kåpset..........
Runk.:mad:

:tungan
Vissa straffar jag med det samma... :rofl
 
Jaha lördag igen då!
Börjar med en enkel hederlig Tullamore dew tillsammans med en iskall Småland!
 
Sundsvall??
Det är ju rena södern... :umeå
Passerade där 16:00 igår... 19:50 anlände vi i Umeå..
FY FAEN vilken snörök det var efter ö-vik..
Fick ta rygg på en långtradare och hoppas på att han inte tvärnita..
Annars så såg man inte vägen överhuvudtaget..

:D Jo de kan vara bra med lastbilar tills dom bromsar lite oväntat :)

Jo nog vet ja att detta är rena rama södern allt :) Jag klagar inte. Jag bara njuter.
 
Jag har precis varit och baxat en gammal gubbe i säng efter att han ramlat (för andra gången inom en vecka)... Frågan är vad man med någon som inte verkar klara sig själv och inte verkar ha någon anhörig som verkar bry sig?
 
Nu får snön gärna försinna för jag är körklar! :)
Idag har hojen fått nya tändstift samt nytt drivpaket och nya styrändspluggar... Så nu får våren ta och komma. :)
 
Gääääsp....snart MÅÅÅNDAG..ska ha löneförhandling och se vad man får för bonus för förra året..:yoparty

Det tåls att säga igen..GRYMT MED MÅÅÅNDAGAR...tjooohooooooooo
 
Idag Grattinerar Vi Fabror BussChaffis Thygod på födelsedagen..må han väckas idag av hans hustrus välformade läppar runt..*** GRATTIS gubbfan...:D:arsele:banana:banana:banana:banana:banana





JA MÅ HAN LEVA....JA MÅ HAN LEVA....JA MÅ HAN LEVA UTI HUNDRADE ÅÅÅÅR....JA VISST SKA HAN LEVA....JA VISST SKA HAN LEVA.........JA VISST SKA HAN LEVA UTI HUNDRADE ÅÅÅÅÅÅÅR


:banana:banana:banana:banana:banana:banana:fyllisar:kär:rock:rock:slicka

-------------------


Jaaa just ja....skönt med en till måndag el vad säger pluggen ??:D
 
Last edited:
Goooooooooood mooooooooooorning....

O grattis till Thygod... Börjar bli gammal som fan nu... :krama
 
Förresten... Det är mars nu...
Vinter VIK HÄDAN!!!!!!! *asg*
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top