Rammstein till Sverige

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Nästa vecka smäller det bokstavligen talat!
Rammstein kommer till Sverige och gör två spelningar i Malmö och Stockholm 16/2 respektive 20/2:yoparty:banana

Vilka sporthojare är det som skall på någon av konserterna? Själv skall jag på den i Globen 20/2. Beställde biljetter för snart ett halvårsedan men nu är det snart äntligen dags:yoparty

Verkar tyvärr inte vara så många Rammstein-fans här på sh:(

Du/ni som var på kvällens konsert, vad tyckte ni? Nått att ha?
Ser fram emot spelningen i Globen på lördag som f*n:yoparty

Jag har varit på två av deras konserter och de var kanon:yoparty
Verkligen bra scenshow och mycket påkostade konserter, minst lika bra i verkligheten:tummenupp

Lyssnar alltid på Rammstein i bilen på högsta volym när jag behöver få ut lite agression:brinnerup

Jag har varit på två av deras konserter och de var kanon:yoparty
Verkligen bra scenshow och mycket påkostade konserter, minst lika bra i verkligheten:tummenupp

Lyssnar alltid på Rammstein i bilen på högsta volym när jag behöver få ut lite agression:brinnerup

Mjo, Rammstein-skivorna går varma i bilen:yoparty:banana
Vilka konserter har du varit på?

Fick direktrapport av en kompis som är på dagens konsert, och han vart inte besviken:yoparty

Jag tyckte det var helt suveränt, dock borde man kanske inte som lekman klaga på ljudet. Men antar inte att de gör soundcheck i det området där vi satt iheller.

Jag skulle gärna dra på konserten i köpenhamn 2e juni. Volbeat är förband :Bugar

Jag skulle gärna dra på konserten i köpenhamn 2e juni. Volbeat är förband :Bugar

Såg Volbeat på Roskilde förra sommaren, var inställd på ett jävla ös men istället blev det festivalens sämsta framträdande imo.. :(

Hoppas dom har blivit bättre sen dess!

DET skulle jag vilja se!

Är där ens biljetter kvar?

Jodå det ska det vara, det handlade väl om en 20tusen platser.
Var väl i Amager Strand park el vad det heter..

Och det ska väl vara hela degen inte bara volbeat o rammstein om ja inte fått fel info.

Såg Volbeat på Roskilde förra sommaren, var inställd på ett jävla ös men istället blev det festivalens sämsta framträdande imo.. :(

Hoppas dom har blivit bättre sen dess!

Gick Poulsen hårt åt spriten eller?
På sweden rock var det ett jävla drag. Ju fullare man är desto bättre blir det :D

Last edited:
Gick Poulsen hårt åt spriten eller?
På sweden rock var det ett jävla drag. Ju fullare man är desto bättre blir det :D

haha! Nä var snarare att dom hade satt dom på den största scenen ganska tidigt på dagen.. Kan tänka mig att dom passade bättre in på sweden rock! :yoparty

Verkar som att snöovädret sätter stopp för min närvaro i globen på lördag:(

Så ni som skall dit, ha det så kul, det kommer iaf inte jag att ha på lördagkväll:huvet

Jag kommer befinna mig på globen! har en skön polare som jag går som ledsagare till och betalar halva priset, fett värt!^^

Fan va Rammstein var bra igår, trodde efter att förbandet att många inte hade kunnat komma men sen var det försatt precis innan de skulle börja.
Satte på sidan så man såg baksidan av scenen & var väldigt nära en av pyrolådorna som var upphissad i luften. Du Hast var kanon likaså Links 2 3 4, samt en lite favorit Waidmanns Heil :yoparty

Pussy var lite så där, benzin var cool annars var det en kanon konsert. :banana

Fan va Rammstein var bra igår, trodde efter att förbandet att många inte hade kunnat komma men sen var det försatt precis innan de skulle börja.
Satte på sidan så man såg baksidan av scenen & var väldigt nära en av pyrolådorna som var upphissad i luften. Du Hast var kanon likaså Links 2 3 4, samt en lite favorit Waidmanns Heil :yoparty

Pussy var lite så där, benzin var cool annars var det en kanon konsert. :banana

Tycker Du hast fick igång hela arenan. Bäst enligt min mening var Sonne och Wiener Blut, men Links 2 3 4 var helt underbar, vilket ös.
Konserten i sin helhet kan inte beskrivas i ord, förbannat bra var det i alla fall:yoparty

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg