Fredags-skål!

Emilio_

Ny medlem
Gick med
14 May 2009
Hoj
Puch Mexico
Kall öl. 21 grader varmt. Solen skiner och det gick precis förbi 3 snygga brudar i bikkini. Life is gooooooooood. Ha de så jävla kallt där hemma ,:arsele

/Emilio @ Gran Canaria

kallt här men då står vårtorna iallafall..:tuttar:tuttar

Men kan nog tycka att du är ett svin ändå:mad::mad:

För att göra er lite mindre avundsjuka (känner en viss aning av det när ni säger svin) så dricker jag varsin öl för er oxå! Hoppas det känns bättre d¨å:arsele:krama

Skål!!!
E nu Blentarps arm ätarna ute och e spydiga igen?! :D

Skål!!!
E nu Blentarps arm ätarna ute och e spydiga igen?! :D

Japp denna gubben är alltid på hugget...

du tåler ju inte ens en liten liten liten knuff på gokart...men du vet pappa tål det mesta..:krama:krama

:krama
Hahaah jag vet att du laddade allt du hade in i mig bara för att det var jag i nästa cart(det sa du själv:tungan) men jag bjuder på den..det var väl all action du fick chans till på väldigt länge så sjävklart skulle det vara en 10 poängare ;)

Japp denna gubben är alltid på hugget...

:krama
Hahaah jag vet att du laddade allt du hade in i mig bara för att det var jag i nästa cart(det sa du själv:tungan) men jag bjuder på den..det var väl all action du fick chans till på väldigt länge så sjävklart skulle det vara en 10 poängare ;)

tycker om dig också min lille påg:fyllisar:krama:krama

nja inte riktigt puerto rico. Vi e i Playa de ingle. Jävla trevligt ställe faktiskt. Dock har jag ju egentligen ingenting att jämnföra med för detta e första gången jag e utomlands :P

Men om någon åer ner hit så kan jag rekommendera Hooters!!!!! Fina OCH trevliga flickor där :tuttar:tuttar:tuttar

Och jag orkade inte koppla in kamera och ladda upp nån bild igår men sen när vi sättert igång igen kanske det blir nått :D Ni kan behöva en fin sommarbild för jag har hört att det ska snöa som fan i sverige ida :arsele

*/ ?>
Back