Yes, nu vet jag!!!
Bvahahahaha....![]()
Du glömmer inte att filma va?

så 1 timme efter att jag kommit till jobbet kan jag börja jobba...
Vad whinear du om? Låter ju perfekt!

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Yes, nu vet jag!!!
Bvahahahaha....![]()

så 1 timme efter att jag kommit till jobbet kan jag börja jobba...

Vad whinear du om? Låter ju perfekt!![]()

*host*Hoppsan*host*du*host*har*host*PM*host*
Nääee... Behöver inte hostmedicin...![]()


Du glömmer inte att filma va?![]()


.....ser ingen kamera..han ligger nog och sover i ngt hörn av arlanda...sitter ju i loungen och krubbar lunchen...Så var det måndag igen...
Och vad har hänt? Jo datorn har dött, startar skiten, ALLA USB portar utom en är stendöda, startar om härket, alla portar inkl. nätverket hoppar igång, loggar in, får fel i profilen, startar om igen, får igång allt, rätt profil, portar som funkar och startar alla program och loggar in i olika klienter.. 5 min senare dör Internet och jag får spendera 20 min ytterligare på att få igång skiten... så 1 timme efter att jag kommit till jobbet kan jag börja jobba...![]()
MÅNDAGAR
Yes, nu vet jag!!!
Bvahahahaha....![]()



Tomma hot..sitter vid gaten..igen utan pobs..arslet är i samma skicka som den kom hit till arn..pluggen..ligger du och slaggar i ngt hörn här el...
.....ser ingen kamera..han ligger nog och sover i ngt hörn av arlanda...sitter ju i loungen och krubbar lunchen...




Äh, han är ju på kurs den här veckan så han kudne inte men det gör
inget... Du ska ju få springa runt och vara nervös ett tag först...
Har ju ett visst minne från ett visst tjat innan svensexan så...![]()




Hmmm.. det där låter knäppt.. Fast å andra sidan... vägverket... *suck*

en täppt näsa. Någon som saknar den kan PMa mej för mer information.
Hatar verkligen när man är täppt vem har tappat bort detta![]()

Har du kastat över denna täppta näsa till mig nu
Tur att det finns Otrivin Menthol... Me like
så man kan andas..
God morgon på er alla förresten
luft är härligt när man får ner i lungorna och inte när den stannar pga att näsan är igen täppt.Pluggen: Står Åkersberga centrum kvar???
Om det inte gör det......................big deal !![]()



Det är kanske inte en världsmetropol... =)
Btw, hur funkar din mobil tycker du vavavavavavavavavavavavavavava??
Och PM funkar tydligen inte heller..
vavavavavavavavavavavavavavavavavava...
jo dånt löööv miiiiii![]()

Såg ditt mess angående min utbildning o blev ledsen i ögat.
När FAAAAAN ska vi hinna med den !
I lööv u long time !
Säg det bara inte högt då bir jag utskickad under kapellet.![]()

Bara dela med mej lite, nässpray ska inhandlas ny i dag
luft är härligt när man får ner i lungorna och inte när den stannar pga att näsan är igen täppt.



|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |