Efter noggrant övervägande rent ekonomiskt sett så tror jag att jag ska försöka hitta en lägenhet att hyra istället för Hus i Asmundtorp.Denna vinterns elräkningar och övrigt har tagit musten ur en helt och man vill ju gärna göra mer än att bara bo.Nu undrar jag lite grann om just Landskrona.Jag vet att det skrivs en massa skit i tidningar och nyheter om vilketr getto det är,men är det verkligen så illa?Kan ju mycket väl tänka mig att vissa områden är illa,precis som i vilken stad som helst.Har ju svårt o tro att kriminaliteten är större i Landskrona än i tex Malmö eller Helsingborg.Är det inte bara så att Landskrona är en mindre stad så det känns lite mer koncentrerat där.
Ni som bor,har bott i Landskrona får gärna hjälpa mig lite på traven med positiva och negativa åsikter om just LA.Vilka områden är bra respektive vilka är katastrof? Och nu vill jag bara ha svar från er som verkligen vet hur det är,och inte från er som tror er veta hur det är eftersom det har ni läst i nyheterna.
(Anledningen till just Landskrona som alternativ till boende är att jag inte gärna vill flytta ungarna från Asmundtorps skola)
Mvh
Mogge
Ni som bor,har bott i Landskrona får gärna hjälpa mig lite på traven med positiva och negativa åsikter om just LA.Vilka områden är bra respektive vilka är katastrof? Och nu vill jag bara ha svar från er som verkligen vet hur det är,och inte från er som tror er veta hur det är eftersom det har ni läst i nyheterna.
(Anledningen till just Landskrona som alternativ till boende är att jag inte gärna vill flytta ungarna från Asmundtorps skola)
Mvh
Mogge
Last edited: