Köpa hoj

Status
Ej öppen för fler svar.

från wikipedia.org, kan nog bli knepigt att redda en sån

"Y2K motorcykel är en motorcykel från USA. Den har en helikopterjetmotor och är världens snabbaste motorcykel (som är serieproducerad 2006) med en toppfart på runt 400 km/tim. Motorcykeln genererar 286hk. Den har en LED-skärm bak som varnar för de höga tempraturerna på avgaserna. Prislappen ligger på 150 000$, ungefär 900 000 kronor (2008-05). Denna motorcykel tillverkas sedan år 2000, därav namnet Y2K. År 2005 utmanades Y2K av ett L39 jetplan och vann. Y2K har 4000cc. ."[/QUOTE]
 
Jag läser den här tråden med skräckblandad förtjusning.
Hoppas verkligen att det är ett troll haha

Iom att du letar 1000cc så räknar jag med att du är minst 21 år och du säger att du kört 125cc sen du var 16. Men du verkar verkligen inte ha koll på något över huvud taget?


Läs igenom den här tråden som är titulerad med det fyndiga namnet "Letar du efter första hoj?"
http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=32757
 
Jag läser den här tråden med skräckblandad förtjusning.
Hoppas verkligen att det är ett troll haha

Iom att du letar 1000cc så räknar jag med att du är minst 21 år och du säger att du kört 125cc sen du var 16. Men du verkar verkligen inte ha koll på något över huvud taget?


Läs igenom den här tråden som är titulerad med det fyndiga namnet "Letar du efter första hoj?"
http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=32757

Har man en ful röd jacka/blus, tycker jag inte man ska vara uppläxande...dessutom från Malmö, fuldansk!
 
från wikipedia.org, kan nog bli knepigt att redda en sån

"Y2K motorcykel är en motorcykel från USA. Den har en helikopterjetmotor och är världens snabbaste motorcykel (som är serieproducerad 2006) med en toppfart på runt 400 km/tim. Motorcykeln genererar 286hk. Den har en LED-skärm bak som varnar för de höga tempraturerna på avgaserna. Prislappen ligger på 150 000$, ungefär 900 000 kronor (2008-05). Denna motorcykel tillverkas sedan år 2000, därav namnet Y2K. År 2005 utmanades Y2K av ett L39 jetplan och vann. Y2K har 4000cc. ."
[/QUOTE]

Phett! Är det verkligen den snabbaste hojjen, i hela världen menar jag då??

250 spänn tror jag det kostar, jag vet inte hur långt det är men från ena änden till den andra så är det kanske 1 meter :brinnerup

Hehe, inget problem...jag köper två, två meter måste vara bättre är en!:tummenupp
 
Last edited:
Många liknande trådar nu inför våren, men jag slår ett slag för Honda 929 / 954, dom gamla Bladarna duger gott också! hade en 96:a i 3 år som var kanon!
 
Last edited:
Hur snabbt gick din DT? Och vad hade du för trimm på den?

Snabbast i Blekinge 2001 iaf...men om vi säger såhär, 180 på mätare...men omdrevad, så det var nog 230 ungefär. Ska ju tilläggas att den egentligen inte var trimmad, snarare bytt motor...450 cc, jihoo!
 
Du behöver inte ta körkort för tung, ditt A-lätt uppgraderas enligt de nya reglerna upp till mellan sedan tung efter 3 år.
Kolla på körkortsportalen.

Underlättar eftersom det är dyrt med riskutbildningen.
Försäkringen kan bli något billigare på morsan än farsan.
 
Du behöver inte ta körkort för tung, ditt A-lätt uppgraderas enligt de nya reglerna upp till mellan sedan tung efter 3 år.
Kolla på körkortsportalen.

Underlättar eftersom det är dyrt med riskutbildningen.
Försäkringen kan bli något billigare på morsan än farsan.

Soft, du är det ju bara att jag köper cyklen(den snabbaste) och beger mig ut på vägarna när det torkat upp lite...

Morsan har ihop en afrikan, och bor där nere...så det kan nog bli knepigt, men tack för tipset!:Bugar
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top