någon mer som tittat på suezias kläder

jo självklart hade jag ju kunnat gjort de men det tar inte mer än nån sek o kopiera länken o slänga in den med ist för att jag ska kopiera namnet och googla de hela o sen kommentera vad jag tycker om kläderna.

det hela dör ut lite iaf för mig. hade det funnits en länk hade jag klickat på den direkt och kollat på kläderna men nu hoppade jag över de.
sen när du var så vänlig o lade upp länken till mig la jag ner lite energi och kollade på dom och sa vad jag tyckte.

Vet inte hur tunna skinställ brukar vara men tycker dom där ser "billiga" ut på nått vis kolla t ex baksida lår, rygg på bilden. Det ser skrynkligt ut aldrig sätt ett skinnställ se ut så :va

som sagt skinnstället såg inte kul ut. Textilgrejerna såg rätt intressant ut funderat på att skaffa nån jacka till våren man kan kränga utanpå skinnstället när det är kallt eller blött.

var o träffade henke som han heter som har sidan o grejorna i helgen. jag ville testa några tygställ, och tyckte dom satt riktigt gött verkar vara bra kvalite på sakerna med, när man tittar på sömmar o sånt. kommer nog att köpa den rödsvarta jackan till att börja med.

Det ser ut som random pakistantillverkat halvskräp.

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back