ssööt!

linde

who knows if u dont ask!!!
Gick med
13 May 2007
Hoj
LETAR!
vet inte varför men en bit in i filmen så brister man bara ut i garv!

va bara tvungen o lägga upp den:D

[YOUTUBE-ID]E769GXWScRc[/YOUTUBE-ID]

Last edited by a moderator:
Hgahahahahhahahahaha när han kommer in i bilden FRÅN INGENSTANS med sin hjälm, jag det är jag PÄPÄ

Last edited:
nöjd..

:D Han ser lika nöjd ut som polischefen i polisskolan när han får en avsugning.. Nu förstår jag ju inte språket men jag skulle tippa på att säger nåt i stil med .
" Nu tror ni att jag står och pratar om ktm när jag i själva verket får en skön avsugning av en tjej som tror att det är min hoj.. Hon skall få sig en sväng till sen." :D

:D Han ser lika nöjd ut som polischefen i polisskolan när han får en avsugning.. Nu förstår jag ju inte språket men jag skulle tippa på att säger nåt i stil med .
" Nu tror ni att jag står och pratar om ktm när jag i själva verket får en skön avsugning av en tjej som tror att det är min hoj.. Hon skall få sig en sväng till sen." :D

Han fick nog snarare en avsugning ev en hårig gubbe och ingen tjej! :tummenupp
Men det lät bra iaf! :D

Här väntade man på en söt tjej och fick se en moppe och en skäggig gubbe!:gnissla

Vad är det för språk? Kan det vara nån dialekt på Österrikiska?

Jag bodde i Schweiz en sommar, för att plugga franskan. Jag tycker att det låter som schweizertyska. Schweizertyska kan fö låta hur festligt som helst, jäkligt gutturalt.:gnissla

Last edited:
Så du e hemma på språket?
Fick lyssna 2 gånger för att fatta att det var någon form av tyska, och då kunde jag fortfarande bara snappa upp hälften av vad han sa :hihi

Jag bodde i Schweiz en sommar, för att plugga franskan. Jag tycker att det låter som schweizertyska. Schweizertyska kan fö låta hur festligt som helst, jäkligt gutturalt.:gnissla
Precis, står på hans profil att han är från Schweiz också.

Det är Flamlänska!

Ett språk som pratas i Holland, Belgien och tydligen Schweiz? eller så är det jäkligt likt :va

Het is een mengeling van Duits, Engels en Scandinavische talen

Last edited:
haha ja denna har jag sett.. fin hoj men han e lite creepy.. haha

1.38: -jag är så kåt på familjen min...
Hur menar han då?

hojen har en regskylt från Zürich och han pratar schweizerdeutch med zürich-dialekt så det är genuint.

Back