Tortera små barn - 3 års kollo

Status
Ej öppen för fler svar.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Norrmanen ville tydligen överträffa Bobbys mördare i grymhet, känns som han lyckades.

• [*]När pojken var tre år placerade styvpappan ett frätande ämne i hans ena öga när han duschades
    [*]Styvpappan använde även en cigarettändare för att göra pojken illa. Han värmde först upp tändaren ordentligt, för att sedan trycka den mot pojkens arm så att det blev ett brännmärke
    [*]tvingat pojken att äta mer än han ville, vilket medförde att han kräktes. Enligt tingsrätten är det klarlagt att mannen vid ett tillfälle då tvingade pojken "att äta sin egen uppkastning".
    [*]lyfte styvpappan i november ut den nyduschade och nakne pojken på balkongen. Enligt vittnesuppgifter var det kallt, blåsigt och snöyra när det hände.
    [*]I domen beskrivs också hur mannen ibland i december 2008 tvingade pojken att stå stilla med armarna rakt ut från kroppen. Vid ett tillfälle kissade pojken på sig. I tingsrätten berättade mamman att mannen då tvingade pojken att slicka i sig sin egen urin.

Kul att man lever i ett land där värsta tänkbara utstuderade och upprepade tortyr på en 3-åring renderar i 4½ års kollo, dvs 3 år i praktiken. :tummenupp

Tack socialdemokraterna, och moderaterna framför allt, för att ni står på den svages sida. Kan man gissa att sossarna har med torteraren i sin kommande "Alla ska med"-kampanj?

Vad ska man tycka om det här, illa mår man i alla fall. Jävla velour-samhälle. Vad får man för sådan här brottslighet i USA, döden eller livstid?

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/fangelse-for-misshandel-av-fyraaring_4193013.svd

För övrigt ser artikeln ut att vara skriven av en praktikant.

fy fan

Nått fel på tidigare tråd?

Edit: Lite mindre Google och Wiki för att vara så politiskt okorekt så hinner du med:krama

Last edited:
Jag tog väldigt illa vid mig då jag läste om detta, hur kan en del människor vara så sjuka, för det måste de väl ändå vara när sånt här händer?

Finns det något (lagligt) sätt man kan få tag på förövaren, vad han heter med mera? Jag vill så gärna åka & träffa svinet och uttrycka mitt avsky för honom.

Han lär i alla fall inte bli så väl mottagen i finkan. Den typen av brott är inget som ger respekt.

Han lär i alla fall inte bli så väl mottagen i finkan. Den typen av brott är inget som ger respekt.

Synd att han inte får sitta med HA medlemmar o dyligt då.
Hamnar nog på nån specialavdelning där bara likasinnade kan sitta o porrsurfa tillsammans..

Finns det något (lagligt) sätt man kan få tag på förövaren, vad han heter med mera? Jag vill så gärna åka & träffa svinet och uttrycka mitt avsky för honom.

Vadå, ska du begära att få besöka honom på kollot eller? :va
Här är ett alldeles lagligt sätt, klicka på den här länken:
Sedan kan du väl meddela oss allt du gjort i frågan med kvartalsvis frekvens? :hihi

Vadå, ska du begära att få besöka honom på kollot eller? :va
Här är ett alldeles lagligt sätt, klicka på den här länken:
Sedan kan du väl meddela oss allt du gjort i frågan med kvartalsvis frekvens? :hihi

Ja, jag vill ärligt åka & träffa fanstyget. Bara för att få spotta honom i ansiktet.

Allra helst skulle jag vilja se att någon torterar skiten ur honom och lämnar honom vanställd, cp-skadad & totalt beroende av hjälp av andra.

En grönsak med andra ord. Därefter skulle han placeras i sämsta tänkbara vårdenhet som ger honom den vanvård han så väl förtjänar.

Där kan han ligga i sin egen avföring svidandes i sina infekterade liggsår och våndas till den dagen då styvsonen är stor nog att skriva ut sin "pappa" efter att ha "förlåtit" honom.

Då tar han hem honom för vård i hemmet bara för att ge den jäveln exakt samma behandling under några fina år tills han ovärdigt och djupt lidande hittas död fastkedjad naken ute på balkongen i sitt eget träck & spyor.

Det vore ett rättmäktigt straff för hans gärningar mot ett barn.

Ja, jag vill ärligt åka & träffa fanstyget. Bara för att få spotta honom i ansiktet.

Ok, skall vi arrangera insamling för de ringa böter du kommer få?
Jag kan erbjuda mig att deponera tills du behöver dem.
Starta tråden!

:)

Om en såndär typ skulle få så mycket stryk att han inte vaknade upp igen, är det inte läge att lägga ner utredningen "i brist på bevis" då?

Kanske därför man inte skall vara nån snut, jag hade knappast kunnat kunnat samla in bevis "mot" de som spöat skiten ur äcklet...
Inget yrke jag avundas..

Att sådant här förekommer är ganska naturlig följd av svensk familjepolitik om ni frågar mig. Mer anmärkningsvärt att det ibland upptäcks, uppmärksammas och dessutom exponeras.

Lås in mamman också. Förövaren kan inte komma åt henne och hon kan inte exponera barnet för dylika risker genom liknande kassa val. Kanske t o m så att den riktige fadern är ett bättre alternativ, (tvärtemot familjepolitik enligt Andnor). Uppenbarligen tog han tag i problemet och har tydligen mirakulöst nog även lyckats bli trodd! (Är inte det snudd på tjänstefel av berörda instanser tro?).

Att sådant här förekommer är ganska naturlig följd av svensk familjepolitik om ni frågar mig. Mer anmärkningsvärt att det ibland upptäcks, uppmärksammas och dessutom exponeras.

Lås in mamman också. Förövaren kan inte komma åt henne och hon kan inte exponera barnet för dylika risker genom liknande kassa val. Kanske t o m så att den riktige fadern är ett bättre alternativ, (tvärtemot familjepolitik enligt Andnor). Uppenbarligen tog han tag i problemet och har tydligen mirakulöst nog även lyckats bli trodd! (Är inte det snudd på tjänstefel av berörda instanser tro?).

Jo, jag tycker faktiskt där är konstigt att modern lät det pågå så länge som det ändå gjorde, en gång borde räcka för att han inte skall ha något med familjen/pojken att göra någonsin igen, tycker man. :va

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!