Sittställningar för olika hojtyper

När man ligger bakom en sporthoj på vägen ser det mer ut som när man råkat öppna fel dörr på herrmuggen på krogen tycker jag: den krumma framåtböjda gestalten hos en knästående livsform som sjunger operett med Ulrik.

Och när man ligger bakom en HD på vägen så ser man inte ett skit för oljeridån :gnissla

Och när man ligger bakom en HD på vägen så ser man inte ett skit för oljeridån :gnissla
:D
Eller muttern som skakade av och krossade ditt spegelvisir.

Ja för vad gäller oljebrännande är det svårt att slå R1:an trackrecord, de brukar ju ha hela bakdelen plus regplåt röktonad efter den helt normala förbrukningen av 1 liter olja per 100 mil :D

Last edited:
:D

Ja för vad gäller oljebrännande är det svårt att slå R1:an trackrecord, de brukar ju ha hela bakdelen plus regplåt röktonad efter den helt normala förbrukningen av 1 liter olja per 100 mil :D

100 mil, drar de inte mer än en liter på den sträckan? Fyfan, nästan så att de drar mindre än mina Ducatis :gnissla

När man ligger bakom en sporthoj på vägen ser det mer ut som när man råkat öppna fel dörr på herrmuggen på krogen tycker jag: den krumma framåtböjda gestalten hos en knästående livsform som sjunger operett med Ulrik.

Den dan du sätter dig på en gixxer utan att känna hur kuken bara växer i brallan på dig då vet du att du är impotent!
Det är annat än en slö gammal vibrerande milltär hoj från 60 talet det kan jag lova dig! Det går inte att beskriva det måste upplevas!

Det finns ju trots allt en anledning till att vi sukka killar får mer fett på sylen än andra... :tummenupp

Den dan du sätter dig på en gixxer utan att känna hur kuken bara växer i brallan på dig då vet du att du är impotent!
Det är annat än en slö gammal vibrerande milltär hoj från 60 talet det kan jag lova dig! Det går inte att beskriva det måste upplevas!

Det finns ju trots allt en anledning till att vi sukka killar får mer fett på sylen än andra... :tummenupp

coolt!!!1 värkar så f1!! ... ja måste testa helt klat hheehhee!!:rock
tengtte även såga av slippånet när ja har råd osså! :banana

/blivvande sukka kille med milltär hoj

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back