Kapen Klänning

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Förvånad att ingen startat en tråd om honom. Nyheten har väl inte undgått någon?

Får hoppas att han och resten av ligan åker dit rejält om de är skyldiga till anklagelserna.

Om han är skyldig är väl kemisk kastrering ett alternativ. Jag föreslår doppa kuken hans i saltsyra.

Han hamnar väl på specialanstalt med "Haga-mannen" men även där lyckas ju medfångarna spöa honom...

Säkerligen.

Jag gillar även Jerzys kommentar om att han förutsätter att kriminalvården kommer att behandla honom proffesionellt. Mannen är inte dömd i domstol än.

Det går tydligen inte att redigera en överskrift i en tråd. Kapten.

Last edited:
Jag gillar även Jerzys kommentar om att han förutsätter att kriminalvården kommer att behandla honom proffesionellt. Mannen är inte dömd i domstol än.

En av artiklarna har överskriften "Katastrof om han är skyldig". Jag skulle säga tvärtom, katastrof om han är oskyldig, han är redan dömd av alla och även om det mot förmodan skulle vara planterade bevis och allt möjligt så kommer han vara dömd i allmänhetens ögon.

Men ja, det ser ju inte ljust ut för honom. Livstid utan chans till benådan tycker jag är lagom för våldtäkt mot barn och barnporrbrott.

Om citaten i Expressen stämmer så kan man mellan raderna utläsa att det kanske inte kom som en chock för hans kollegor. Ingen svarar i stil med "Det kan inte vara sant" vilket vore naturligt om man är övertygad om någons oskuld. Istället tar de avstånd från honom fortare än kvickt, vilket KAN antyda att det gått rykten på högkvarteret.

Han är rökt oavsett.

Om citaten i Expressen stämmer så kan man mellan raderna utläsa att det kanske inte kom som en chock för hans kollegor. Ingen svarar i stil med "Det kan inte vara sant" vilket vore naturligt om man är övertygad om någons oskuld. Istället tar de avstånd från honom fortare än kvickt, vilket KAN antyda att det gått rykten på högkvarteret.

Han är rökt oavsett.

Ingen rökt utan eld!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!