Idag är jag förbannad därför att...

Precis. En timmes snöfall och tågen inställda...:mad:

Nja. Det tog mig 3.5 timmar att ta mig hem från Malmö idag. :näsblod

Vill köra hoj men slicks och snö funkar fan inte alls bra :mad::mad::mad:

Är mest förbannad på den helvetes jävla snön som bara vräker ner utan nån som helst sympati :mad:

Skulle inte du ut och åka pulka i ett visst syfte? :)

Last edited:
Idag förbannad för kan inte sova jävla skit!:mad: :huvet Somnade klockan elva, vaknade klockan tolv, låg vaken till klockan sex. Helvetes jävla pissenatt detta!:mad:

Fan i helvete vad jag är förbannad på folks oduglighet att köra bil i snö. Alla dessa über-passiva sosseKÄRRINGAR som måste stanna i varenda jävla satans rondelljävel, trots att det är TOMT i fanskapet, det slår aldrig fel.

På grund av halkan förvärras deras annars bara lätt irriterande passivitet till något helt annat, det går inte att ta sig iväg från rödljus öht, hela dagjäveln har varit en enda lång övning i tålamod, och då har det inte varit några som helst problem egentligen med underlaget.

Man blir förbannad på riCktigt.

Du är inte ensam, fattar inte varför folk ska ge sig ut och köra om dom är så osäkra!

Sen när man kommer hem så kan man ge sig fan på att grannjävelens tonårsfitta till dotter har onanerat slut på varmvattnet i duschen. Mord låg väldigt nära till hands, rena turen att ingen ringde på dörren :mad:

Du är inte ensam, fattar inte varför folk ska ge sig ut och köra om dom är så osäkra!

Sen när man kommer hem så kan man ge sig fan på att grannjävelens tonårsfitta till dotter har onanerat slut på varmvattnet i duschen. Mord låg väldigt nära till hands, rena turen att ingen ringde på dörren :mad:

Ha ha, onanerat slut på varmvattnet:D

Vi vet nog varför ni tar så lång tid på er....
Tänk på det nästa gång du dushar, alla killar i omgivningen tar för givet att är ni inte lika snabba som dom så gör ni annat därinne!

Jag gör det på jobbet istället så jag slipper slösa på varmvattnet här hemma;)

... det företag jag jobbar på idag går i konkurs. Läser ni media vet ni vilket det är. :mad:

Men jag är lika glad för mitt nya jobb... :D

Förbannad på de små jävlarna som försöker komma åt folks kontokort genom att läsa av i bankomater och ha sig:mad: Tack vare att jag tagit ut pengar i en sån där "avlyssnad" apparat så tvångsbyter banken nu ut mitt kort vilket innebär att jag måste länka om alla mina betalningsprylar som paypal och månadsbetalningar till det nya kortet:huvet Tack som fan för en jävla massa extrajobb era små luder!:mad: Ge fan i andras prylar!:machinegu:
Jaja, får väl vara glad att de inte hunnit ta ut något ännu... Hade ändå knappt några pengar på kortet, och är dessutom noga med att dölja koden och sådär. Men ändå, man blir förbannad!:mad:

Förbannad på de små jävlarna som försöker komma åt folks kontokort genom att läsa av i bankomater och ha sig:mad: Tack vare att jag tagit ut pengar i en sån där "avlyssnad" apparat så tvångsbyter banken nu ut mitt kort vilket innebär att jag måste länka om alla mina betalningsprylar som paypal och månadsbetalningar till det nya kortet:huvet Tack som fan för en jävla massa extrajobb era små luder!:mad: Ge fan i andras prylar!:machinegu:
Jaja, får väl vara glad att de inte hunnit ta ut något ännu... Hade ändå knappt några pengar på kortet ändå, och är dessutom noga med att dölja koden och sådär. Men ändå, man blir förbannad!:mad:

3 minuter att byta kort på paypal...

Sov 5 timmar för länge. 3:e dagen i rad. Skjut mig?

Det har kommit mer snö... Vilket i sin tur betyder att det är längre till våren än vad man tror.

3 minuter att byta kort på paypal...

Paypal är inte det stora problemet, det är mina prenumerationer, extraknäcksinbetalningar och annats småskit som nu inte kommer åt mitt konto tack vare att kortnumret byts ut... ny kod kommer jag antagligen få också.
Och även om det inte vore en massa extra meck med det hela så är det ändå upprörande att folk försöker sno från någon som är så fattig som jag...:(

Nyheter
EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Back