1600 kronors cylindern är inte längre ett alternativ, den var till crm, tattare som skriver fel...
Leta på ebay, där kan du säkert hitta något bra.
tex http://cgi.ebay.co.uk/Honda-NS125F-...mQQptZUK_Motorcycle_Parts?hash=item3a57062bf7
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
1600 kronors cylindern är inte längre ett alternativ, den var till crm, tattare som skriver fel...
Den cylindern utan reparation behöver du inte slösa en ny kolv på, det är bortkastat.
Alternativen är fortsätt med den kolv och cylinder som finns, du kommer inte få ut maxeffekt men den kanske går ett tag till. Nackdelen är att risken för en rejäl skärning ökar när den är såpass dålig, även stor chans att du får ett jättesläpp av nikasil.
Reparera eller byt cylindern och sätt i en fräsch kolv.
Ps, ser ut som dålig olja eller för lite olja har kommit till motorn efter bilderna. Ds
Leta på ebay, där kan du säkert hitta något bra.
tex http://cgi.ebay.co.uk/Honda-NS125F-...mQQptZUK_Motorcycle_Parts?hash=item3a57062bf7
jag skickade iväg min jätte skurna cylinder till england. kostade 3200 kr ink frakt dit och tillbaka.
men i ditt fall kan en horning funka...
jag skickade iväg min jätte skurna cylinder till england. kostade 3200 kr ink frakt dit och tillbaka.
men i ditt fall kan en horning funka...
Jo just det, KAN funka, jag kostar faktiskt hellre på mig en ny cylinder nu än att fortsätta med detta, nicasliet håller på att släppa vid avgasbryggan och det är inte bra.
gör de då.....
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |