Ståuppkomiker, några här?

Det är märkligt med stå-upp-komiker... Det är sällan jag inte drar på smilbanden när man ser dem, men skulle jag se mina polare dra samma skämt vetifan om jag skulle garva.
Kanske har man vant sig vid en allmänt högre nivå av kul med kompisarna, eller är det sättet skämtet berättas på, eller är det helt enkelt skrattet från publiken som smittar av sig...

Man skrattar för att man har betalat för att skratta. Man är ju svensk Sosse för byvlen!
I dag såg jag en 40-, kanske 50-talist på makdånalds som slog näven i bordet och klargjorde för sin fru att han inte fått med någon skakpåse. Det var tydligen ett attribut som ingick i den menyn han hade bestämt sig för. Han hade en lite längre, bryn skinnjacka och var med största säkerhet kollektivansluten.

Man skrattar för att man har betalat för att skratta. Man är ju svensk Sosse för byvlen!
I dag såg jag en 40-, kanske 50-talist på makdånalds som slog näven i bordet och klargjorde för sin fru att han inte fått med någon skakpåse. Det var tydligen ett attribut som ingick i den menyn han hade bestämt sig för. Han hade en lite längre, bryn skinnjacka och var med största säkerhet kollektivansluten.

Exakt så är det! På biografer åtminstånde... Men jag glor på stå-uppare gratis hemma i soffan, men man hör ju publiken.

Men jag är med dig helt å hållet... Det är därför jag aldrig går och ser en komedi på bio. :död

makdånalds som slog näven i bordet och klargjorde för sin fru att han inte fått med någon skakpåse.

Är det någon kampanj dom försöker med Mc Donalds :D
Jag fick inte heller någon "skakpåse" till min El Maco meny i början utav januari. Dock så gnällde jag inte, utan tog frugans istället:D

Kungen bland dom alla är ju tyvärr död:(

[YOUTUBE-ID]YeQA47VLOKY[/YOUTUBE-ID]

Haha, han är helt underbar!
Ovant att se någon röka sådär också, var några år sedan
(men det var ju nästan olagligt uselt ljud och dålig synkning)

Ett annat klassiskt klipp med honom :tummenupp
[YOUTUBE-ID]UhebSBVPNpo[/YOUTUBE-ID]

Nu när jag såg Lasse insåg jag hur jävla lik Shan är han.

Ett tips till TS är att inte dra några borra? ligga? missuppfitta! tuttlura! kÖrA iHjÄl mIg dIrEkt skämt!

Aja Men ni kanske kan önska mig lycka till,
Jag ska tävla nästa måndag.

sjukt nervös

Jag är personligen bekant med en av de mer kända i Sverige, och han är rätt trött på sitt jobb. Vilket tyvärr också syns på det han presterar. Ingen är rolig när man är tvungen. Knepigt att byta yrkesbana bara.

Jag är personligen bekant med en av de mer kända i Sverige, och han är rätt trött på sitt jobb. Vilket tyvärr också syns på det han presterar. Ingen är rolig när man är tvungen. Knepigt att byta yrkesbana bara.

Bettner?

*prettyplease*

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!